theoriginalAidskake Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Alle med respekt for seg selv. Ergo, tydeligvis ikke så mange. Men sjekk ut Meny, Ica og Ultra. Eneste butikken jeg finner det på nå er Spar! Genial god kjeks =) Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Meny, Ica, Ultra og Spar!Må vel begynne å lese hele tråden før jeg poster? Synd det ikke er slike butikker her i nærheten.. Endret 19. november 2007 av IQ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Må vel begynne å lese hele tråden før jeg poster? Korrekt. Men jeg er glad så lenge dere bidrar til dinokjeksens overlevelse! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg spiser alltid denne på tentamen. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 ååååh! Dinosaurkjeks! Det skal jeg jammen meg kjøpe imorgen<3 Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 E spiste dino kjeks i helga.. De selger det på Ica maxi på Harebakken, vis det er noen fra Arendal som lurer Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Selges mange steder i Stavanger. Ulempen er at dinosaurkjeks smaker he*****. Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Kjøpte de i går. Vekket gamle minner. Veldig godt, og samtidig er de ikke for søte. Alt for mange sjokoladekjeks som er for søte. Fikk også tak i noe som smakte nesten det samme, men som var tynne kjeksstenger med sjokolade på. Akkurat samme merke, men det blir mer sjokolade i forhold til kjeks. Vil annbefale dem til folk som liker dinosaurkjeksene, men dessverre har jeg kun sett de på Tenerife. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Dinosaurkjeks er så godt, beste kjeksen som har blitt laget. Heldigvis så har de den i de fleste av butikken som er her i nærheten Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Har ikke sett denne dyrebare kjeksen på minst 5 år.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Selges mange steder i Stavanger. Ulempen er at dinosaurkjeks smaker he*****. STFU. Har ikke sett denne dyrebare kjeksen på minst 5 år.. Krise! Nesten så jeg vil sende deg en pakke i julegave. Forresten, elsk på signaturen din. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Forresten, elsk på signaturen din. Får ta kontakt med slekt/venner sørpå og se om de har sett kjeksen. Må få tak i noen snarest, . Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Selges mange steder i Stavanger. Ulempen er at dinosaurkjeks smaker he*****. Blasfemi! Selv hadde jeg helt glemt denne :O . Må vel nesten prøve en pakke snart Lenke til kommentar
haalo Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Selges mange steder i Stavanger. Ulempen er at dinosaurkjeks smaker he*****. Blasfemi! Selv hadde jeg helt glemt denne :O . Må vel nesten prøve en pakke snart Noen er lettpåvirkelig, ser jeg . Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Selges mange steder i Stavanger. Ulempen er at dinosaurkjeks smaker he*****. Blasfemi! Selv hadde jeg helt glemt denne :O . Må vel nesten prøve en pakke snart Noen er lettpåvirkelig, ser jeg . Er mer snakkemåten min som er basert på at folk tar "alt" så veldig hellig, og spotter man det hellige kan man på et vis kalle det blasfemi. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Er mer snakkemåten min som er basert på at folk tar "alt" så veldig hellig, og spotter man det hellige kan man på et vis kalle det blasfemi. Det er helt sikkert en egen religion for dinokjeks i USA, når man kan ha en religion som tilber tallet pi, så kan man vel ha det også^^ (Hvis ikke starter vi en; Jeg vil være pave!) Lenke til kommentar
daruu Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Dinosaurkjeks Nå vet jeg hva jeg skal kose meg med i morgen Lenke til kommentar
564215 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Husker Dinosaur-kjeksen.. Lenge siden jeg har sett den nå.. Butikkjedene her hvor jeg kommer fra, selger den visst ikke lenger.. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Tom & Jerry-kjeks > Dinosaurkjeks Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Tom & Jerry-kjeks > DinosaurkjeksTom & Jerry-kjeksen smaker mugne sokker... EDIT: Og dette er ikke en tråd for å diskutere hvilke kjeks du foretrekker over dinosaurkjeks. Endret 1. desember 2007 av IQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå