ZitHless Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 har lasta ned hellgate: london og Timeshift demoen, og på begge to så kommer mellingen: "programmet ble ikke riktig initialisert (0x0000006). klikk OK for å avslutte programmet." Har googla men fant ingen som har hadt samme problemet:S noen tips til fix folkens? setter pris på alle svar! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) .net ? Prøv denne lenken? http://www.gamedev.net/community/forums/to...topic_id=290077 Endret 9. november 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
ZitHless Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 .net ? Prøv denne lenken? http://www.gamedev.net/community/forums/to...topic_id=290077 Var ikke noe der som hjalp:S jeg kjører btw ms XP sp2, og specsa på maskin er bra nok til å kjøre disse spillene!:S Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Skal sjekke det ut for deg. Vent på edit. Har ingenting med at du ikke har rå nok hardware å gjøre, bare for å nevne det Lenke til kommentar
ZitHless Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 (endret) dt vakke så lett å finn probbe eller hur? Endret 10. november 2007 av ZitHless Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Nei Nei, mitt beste forslag så langt er at du formaterer hele driten, og kjører inn på nytt Endret 10. november 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
ZitHless Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Nei Nei, mitt beste forslag så langt er at du formaterer hele driten, og kjører inn på nytt Ja, eg trur eg ska jær d.. bynn å få sånn helvetes blåskjerm og no... forbanna dritt windows-.- Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 hehe. Ordner seg sikkert da. Sikkert dårlige sektorer på harddisken. Sørg for å få formatert ordentlig så alle sektorer blir satt til 0 Lenke til kommentar
ZitHless Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 hehe. Ordner seg sikkert da. Sikkert dårlige sektorer på harddisken. Sørg for å få formatert ordentlig så alle sektorer blir satt til 0 jadda, jeg formatert og alt verka som de sku! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå