abene Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Mannen bak uttrykket "web 2.0" går nå hardt ut mot Googles nye prosjekt - OpenSocial. Les mer Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Vi får satse på at Tim O'Reilly snart opplever å se OpenSocial 2.0 da Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Høres ut som fyren har helt rett her. Velrettet kritikk som jeg tror Google kommer til å ta til seg og fikse. -- Edit - dersom jeg har forstått kritikken korrekt that is -- Endret 9. november 2007 av Blib Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Dette er jo "gammelt" nytt da, leste bloggen hans samme dag OpenSocial ble lansert. Konseptet for OpenSocial er genialt, det trenger bare litt forbedringer i gjennomførsel. Lenke til kommentar
kujeger Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg ville nå påstå at å være "Mannen bak uttrykket 'web 2.0'" ikke akkurat er noen indikasjon på at man er en person man skal høre på - snarere tvert i mot. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg ville nå påstå at å være "Mannen bak uttrykket 'web 2.0'" ikke akkurat er noen indikasjon på at man er en person man skal høre på - snarere tvert i mot. Haha, tenkte akkurat det samme. Vil ha dokumenter, ikke applikasjoner i nettleseren min. Lenke til kommentar
8086 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg ville nå påstå at å være "Mannen bak uttrykket 'web 2.0'" ikke akkurat er noen indikasjon på at man er en person man skal høre på - snarere tvert i mot. Haha, tenkte akkurat det samme. Vil ha dokumenter, ikke applikasjoner i nettleseren min. Jeg og. Men prøv å si det til brukere av Facebook, HoTMaiL, MySpace. Nettet er ikke hva det en gang var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå