ok200 Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hei, lurer på om det fortsatt finnes muligheter for å skaffe til veie Commodore 64/128 og/eller Amiga? Snakker da om de gode gamle maskinene. Det finnes sikkert mulig for å kjøpe brukt av privatpersoner, men finnes det noen leverandører som fortsatt fører disse maskinene? På forhånd takk :smile: Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Er nok dårlig med leverandører av dette.. Enkleste kan vel være en annonse i lokalavisa, eller ta en tur på loppemarked osv.. Vi fikk solgt vår Commodore 64 for 1.000kroner for et års tid siden.. Ikke spør meg hvorfor fyren gav så mye.. Affeksjonsverdi kanskje.. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Datakompaniet selger A1200/ 3000 & 4000: http://www.datakompaniet.no/cgi-bin/visagrp.rexx?g=1 Eller så kan du spørre Norsk Amigaforening http://www.naf.as/index.html Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 www.ebay.com eller www.qxl.no (liker ikke den så godt) Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 jeg kjøpte en amiga500 på ebay.de for 200 kr Lenke til kommentar
S-Blazer Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hvis det kan være av interesse så har en både Commodere 64 og 128 her hjemme. Følger med både kassett spiller og diskettstasjon. (5.25") Har kanskje noen spill liggendes, men tror de diskettene er ganske avmagnetiserte da de ligger i en eske ved siden av basskassa mi og under en stor tv.... Mailen min er [email protected] om du skulle være interessert S-Blazer Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 ebay er definitvt stedet hvor man skal lete etter en Commodore! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 PiRANhA: rask maskin du har... Commodore 64 C 0,985MHz @ 1.4Mhz m/ vannkjøling. tror ikke det er så mye plass til vann i den da... :wink: Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Kjøp ett Geforce 4 kort i en vanlig PC, det simulerer grafikken til en C64 ganske bra ihvertfall, ikke like bra, men nesten Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg har en c64. med kasettspiller og disketstasjon + loads med tapes med spill og annet og endel disker. Funker haelt topp den, men vet ikke ennå om jeg vil kvitte meg med den Tar imot tilbud, da jeg selvsagt kan overtales med den rette summen Lenke til kommentar
johna Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Har C64'n i skapet jeg å! testa den ei helg her,, funka fint. Gode gamle Last ninja turbo tapes.. Men husker grafikken som litt bedre før da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå