Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Smerter i brystregionen

Kassetspiller

Anbefalte innlegg

De siste ukene har jeg merket at noe er galt med meg, stikking et slags lite press på brystet, holdt.

Og det siste jeg merket var et slags popp, som et bein i kroppen støtte mot hverandre eller noe sånt. Så har jeg hadd slike "bestemor" problemer som vi kaller det, plutselig vondt i en eller annen kroppsdel, en slags press som holder i noen sekunder. Føler meg øm akkurat nå som jeg skriver dette men det har kanskje noe med at jeg har jobbet mye disse dagene:P

Disse stikkene skjer både på venstre og høyre side men mest skjer på venstre siden.

Jeg er ikke en persom som får noja og tenker på dette hver dag men jeg synes det er på tide å gjøre det nå;)

Visst dere skal ha litt mer info om meg. 19 år,uvaner røyking, litt avhenging av cola, og spiser junkfood 3 dager i uken, potetgull, pizza etc. Kunne vært litt mer i bevegelse da:P

Kan være voksesmeter eller lignende men vill ikke ta noen sjanser:P

Skal bestille legetime i alle fall.

Når jeg tenker brystet, får jeg ordet hjerte opp i hodet, liker det ikke:P

Noen som har hatt lignende ting som meg, så får jeg i alle fall noen formening om va det kan være.

/takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Visst dere skal ha litt mer info om meg. 19 år,uvaner røyking, litt avhenging av cola, og spiser junkfood 3 dager i uken, potetgull, pizza etc. Kunne vært litt mer i bevegelse da:P

Voksesmerter eller ikke.... Du burde uansett legge av deg så mange av disse uvanene som mulig.

Jeg husker jeg hadde sånne "stikk" i brystet noen ganger, ikke regelmessig eller ofte men kanskje 4 ganger til sammen i perioden 12-15 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...