EinarEriksen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 I kveld starter iPhone-salget for første gang i Europa. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 "september som aldri sluttet" Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg vil ha den til norge Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Ikke jeg. Ikke før den har HSDPA, mer minne og bedre kamera. Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Den mangler også A2DP og kan ikke send mms.... Latterlig Lenke til kommentar
3121 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Synes iPhone er genial jeg! Har hatt den i over en mnd, absolutt ingen problemer, bugs. (Les softwareproblemer Sony Ericsson, Nokia osv) MMS savner jeg ikke, brukt det skjelden eller aldri på mine andre telefoner. I mine øyne markedets beste nettleser, Safari, wifi er en drøm, og edge holder i massevis. 8 GB minne, need I say more? Den lekreste skjermen jeg har sett på en mobil, grensesnittet glimrende. Anbefaler de som "disser" iPhone om å prøve den først. Sikker på at dere da vil få en annen oppfatning! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Når iPhone kommer til Frankrike vil vel alle problemene med operatørlås være over? Kjøp en fransk iPhone og slipp å tenke på operatørlås. Den kommer jo uten operatørlås, så da trenger man ikke å gjøre noe som helst Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Si heller i fra når den kommer til Norge, enn at den kommer til Europa. Det minner meg bare på at vi er så uendelig langt bak andre land når det gjelder å få teknologi til landet. Urettferdig, men dessverrre sant. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Når iPhone kommer til Frankrike vil vel alle problemene med operatørlås være over? Kjøp en fransk iPhone og slipp å tenke på operatørlås. Den kommer jo uten operatørlås, så da trenger man ikke å gjøre noe som helst Tja, nei. Du må fortsatt låse den opp for å få installert programmer på den. Antar det er noe de fleste ønsker å gjøre. Med andre ord er det ett fett om du kjøper den låst eller ulåst. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Si heller i fra når den kommer til Norge, enn at den kommer til Europa. Det minner meg bare på at vi er så uendelig langt bak andre land når det gjelder å få teknologi til landet. Urettferdig, men dessverrre sant. lite marked, og sære regler. virkelig en grei kombo det... Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 iPhone-lanseringen ble en kjempeflopp her i England. o2 hadde skaffet 1400 ekstra ansatte til lanseringsdagen, tallet for CarPhoneWarehouse er ukjent. Ingen av disse hadde større trafikk i butikkene enn på en vanlig dag. I tillegg har o2 trent opp nesten 800 ansatte til å 'kunne' iPhone, pluss at o2 (som egentlig ikke skulle ha EDGE) startet med oppgradering til EDGE for kun 2 måneder siden. Dekningen skal fortsatt være så som så. Ingen av de andre operatørene her støtter EDGE forresten. Denne blog-posten om saken er ganske morsom. Tror det er her det nevnes at en av grunnene til at ingen ville kjøpe den på lanseringsdagen var fordi mobilen er såpass avlegs allerede at kjøperne er flaue hehe: http://www.dialaphone.co.uk/blog/?p=750 Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 iPhone-lanseringen ble en kjempeflopp her i England.o2 hadde skaffet 1400 ekstra ansatte til lanseringsdagen, tallet for CarPhoneWarehouse er ukjent. Ingen av disse hadde større trafikk i butikkene enn på en vanlig dag. I tillegg har o2 trent opp nesten 800 ansatte til å 'kunne' iPhone, pluss at o2 (som egentlig ikke skulle ha EDGE) startet med oppgradering til EDGE for kun 2 måneder siden. Dekningen skal fortsatt være så som så. Ingen av de andre operatørene her støtter EDGE forresten. Denne blog-posten om saken er ganske morsom. Tror det er her det nevnes at en av grunnene til at ingen ville kjøpe den på lanseringsdagen var fordi mobilen er såpass avlegs allerede at kjøperne er flaue hehe: http://www.dialaphone.co.uk/blog/?p=750 He he morro det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg