Gjest Nanonym Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Heisann, har et problem med ereksjonen min, da den er så kraftig at en fin "bulk" er synlig i buksa. Får ereksjon til alle døgnets tider, og det er vanskelig å skjule den, spesielt på skolen. Er dog ikke blitt oppdaget(?) enda. Når jeg får stå på skolen, er jeg bundet til plassen min, med mindre jeg har på meg jakke/genser. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Putt henda i lomma. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Legg penisen slik at den går mot en av sidene. Putt så hendene i lomma, og lag de så store så mulig. Bøy ryggen, og gå videre. For å fjerne ereksjonen, så bruker jeg ofte å spille mobilspill, da jeg tilslutt glemmer ereksjonen, og den går den naturlig. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Er dette et problem? Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Dette er da noe alle opplever før eller siden :!: Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 tror nokk de fleste sleit/sliter med det. Hehe husker godt fra skolen at jeg også måtte hjemme den. Så kommer den alltid på de verste plassene Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Av og til når jeg våkner er kuken min så stiv at det gjør vondt, off det er ikke herlig! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Kalles morgenbrød det korka Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg vet, men nå i det siste har det blitt så vondt at det er ikke verd å kalle det morgenbrød. Men på den positive side våkner jeg lettere da Lenke til kommentar
Creowks Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 morgenkvist Hahahahaahahahahahaahahahahaha, åh jeg flirte Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Morning wood Når man først snakker om fenomenet Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Når det først er snakk om morgenbrød må jeg nesten linke til denne sangen. https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=186652 Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Stikk hånda i lommen å snik "Mr. Stick(y)" under, pleier som regel å funke greit da det ikke ser unaturlig ut. Tar ikke lang tid før det går vekk når du føsrst slutter å tenke på det. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Stå opp tidligere, ta et runk før du drar på skolen. Ta et runk før du drar hjemmefra og ut.. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Er alltid gøy når typen må ta hendene i lomma e.l. på skolen Det funker tydeligvis... hvis du virkelig har problemer med det her kan du vel bare binde han fast nedover mellom beina? Eller bruke lange gensere? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Gaffateip. Teip dyret fast til låret. Om MacGyver bruker samme metode vites ei. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Gaffateip. Teip dyret fast til låret. Morsomt. :!: Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 En gang på skolen, så satt ei fine jente seg oppå meg, SÅ FIKK JEG STÅ! Da sa jeg: FLØTT DEG! Hahahhaaha Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Gaffateip. Teip dyret fast til låret. Om MacGyver bruker samme metode vites ei. Skulle likt å se noen ta en tur på ramma med den gaffateipen.. Enten har man valget å putte kneet nedi skåla slik at strålen renner nedover beinet og ender i do, eller så må man ta av og på den fåkkings teipen for hvert eneste dobesøk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg