Gå til innhold

HD-basert: MP3 spillere som kan spille av Ogg vorbis og ASF filer

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg ønsker en MP3 spiller ... eller det er vel ikke bare MP3 spiller, men digital audio spiller eller noe i den duren.

1. Den skal ha minst 60 GB

2. Den skal kunne brukes som en bærbar disk (altså komme opp som en harddisk og kan deretter bare dra og slipp).

3. Kunne spille av video (divx, xvid) er det for mye å forvente at den tar h.264 kodeken også?

4. Filene skal kunne overføres med en micro/mini usb kabel

5. Skal kunne spille av MP3, Ogg Vorbis, og ASF (vet at det er en container, men jeg skjønner ikke helt hvorfor alle wma spillerne ikke greier å spille av asf)

Finnes en slik spiller eller må jeg vente på at en slik spiller kommer? :-/

Også bør den jo ha "ok" display siden jeg har tenkt til å se småe videosnutter på den :)

Sorry, skrev feil... mente harddiskbassert... ^^ , ikke flash

Endret av unwill
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flash spiller med 60 gb, nei, finnes ikke, og er laaaaaangt fram i tid.

av HDD spillere med det der har du heller ikke mye å velge mellom:

http://www.anythingbutipod.com/archives/20...le-in-korea.php

Alt er jo reallativt:P utifra hva du mener med laaaaaang tid. 32 GB SDHC-kort skulle jo komme i Januar 08, og da tar det sikkert ikke så mange måneder før det kommer en spiller med 32 GB minne og SDHC-slot. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Flash spiller med 60 gb, nei, finnes ikke, og er laaaaaangt fram i tid.

av HDD spillere med det der har du heller ikke mye å velge mellom:

http://www.anythingbutipod.com/archives/20...le-in-korea.php

Alt er jo reallativt:P utifra hva du mener med laaaaaang tid. 32 GB SDHC-kort skulle jo komme i Januar 08, og da tar det sikkert ikke så mange måneder før det kommer en spiller med 32 GB minne og SDHC-slot. ;)

Tar en stund jo, 16 GB spoillere har akkurat dukket opp. De aller nyeste minnekortene er ofte dyre, og da kan du tenke deg prisen for flashminne til mp3 spilelre. Selskapene vil ikke kunne selge en 32GB spiller på en stund fordi det blir for dyrt, de få som er villig til å betale for det gjør ikke opp for bryet, så derfor kommer nok ikke 32GB spilelre før 32GB generelt er en del billigere, tenker minst en 6+ måneder fram i tid, og der er lenge ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...