varebil Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Noen som har noen erfaringer med MX300 og fUnc 1030 ? Har fUnc 1030 og MS IE v3.0, men er ikke fornøyd, syns den er for "tung" Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Det er en veldig flott sammenheng, en venn av meg har det. Skikkelig gli, og MX300 er en kjempemus! Lenke til kommentar
simes Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg har denne kombinasjonen og kan anbefale den på det sterkeste. Absolutt de to beste komponentene fra begge sjangere. MX300 er liten, lett, rask og utrolig nøyaktig. Og func er jo best.. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Synes den mx300 musa blir litt liten. Hva med storebroren, 500 varianten ? Logitech er kvalitet, har en intellimouse nå, som funker greit, men mangler liksom kvalitetspreget som logitech musene har over seg. Lenke til kommentar
fanzY Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hei du der Jeg hadde fUnc og MS 3.0 før jeg kjøpte meg en mx300 for noen uker siden. I starten var jeg forbanna og likte ikke musa fordi jeg syntes den glei for fort på musmatta(har på mouseskatez) etc. Vurderte å selge den men etter 1 uke var jeg blitt vant til musa og nå digger jeg den..kan anbefales på det sterkeste :wink: Lenke til kommentar
varebil Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 har ikke vudert mx500 fordi jeg syns den ser litt klumpete og tung ut..men derimot mx300 er liten, lett og glir meget bra og det er en slik kombinasjon som utgjør raske reaskjoner i spill som eks. counter-strike og andre fps spill takk for alle svar :smile: Lenke til kommentar
phyxius Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg hadde MX500 i akkurat 4 dager.. Jeg solgte den og kjøpte MX300. Jeg må si at den sistnevnte musa var 10 hakk bedre. Skal kvitte meg fUnC'n oxo, kjøpte allsop matte som er mye bedre til enn fUnC. I rest my case osv.. Lenke til kommentar
phyxius Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg hadde MX500 i akkurat 4 dager.. Jeg solgte den og kjøpte MX300. Jeg må si at den sistnevnte musa var 10 hakk bedre. Skal kvitte meg fUnC'n oxo, kjøpte allsop matte som er mye bedre til enn fUnC. I rest my case osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå