kinag Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Så tidligere i dag(?) ble updaten til FIFA 08 sluppet på både x360 og PS3. Denne updaten har gitt oss muligheten til å spille Be a Pro: Online 5vs5 og jeg lurer på hva dere synes om det? Etter å ha lest litt på nettet så fant jeg ut at denne patchen skulle øke fps samt noen 'bugs' så jeg tenkte jeg skulle teste ut det etter et par runder med Be a Pro online. Det jeg kom frem til var at fps faktisk virket bedre, jeg la merke til at mine forskjellige 'passes' faktisk traff mitt target, og jeg har ikke lagt merke til at spillerene står stille og ignorerer ballen mer etter denne patchen. Alt i alt en stor fornøyelse å få spilt nå! Hva er deres opplevelser angående updaten? Vil høre alle forandringer samt deres meninger om den nye Be a Pro - mode(n). Endret 9. november 2007 av kinag Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Oi dette skal testes! var ikke klar over at det skulle komme en update. Synd at CoD4 står på agendaen etter jobb. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 5 vs. 5 online?! Damn, her har Konami noe å jobbe med på Pro Evolution Soccer, tragisk at det kun er 1 vs. 1 online der. Lenke til kommentar
kinag Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Jeg har spilt det en del mer og jeg må si at jeg er forelsket Det er faktisk noe med å spille kun en spiller sammen med 9 andre som gjør dette her helt topp. Eneste negative jeg har lagt merke til hittil er vel egentlig at de jeg spiller med er 90% av tiden franske og de nekter å prate engelsk så man skjønner ikke så mye Hadde vært supermorsomt å lage et lag av 5 stk for så å øve seg ekstremt online (ingen ranked enda) som et lag for så å kjøre på og vinne mange kamper Oi, kom akkurat på en annen negativ ting. Det er for mange som bare skal spille på topp og gjøre alt selv. Ene kampen fikk jeg ballen 2 ganger fordi de nekter å legge pasninger, de skal bare ha ballen for seg selv for å få mål, og da syns jeg de burde holde seg til single player. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Dette skal prøves når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Oi, kom akkurat på en annen negativ ting. Det er for mange som bare skal spille på topp og gjøre alt selv. Ene kampen fikk jeg ballen 2 ganger fordi de nekter å legge pasninger, de skal bare ha ballen for seg selv for å få mål, og da syns jeg de burde holde seg til single player. Enig. Det beste er å spille med venner i denne modusen. Lenke til kommentar
kinag Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Oi, kom akkurat på en annen negativ ting. Det er for mange som bare skal spille på topp og gjøre alt selv. Ene kampen fikk jeg ballen 2 ganger fordi de nekter å legge pasninger, de skal bare ha ballen for seg selv for å få mål, og da syns jeg de burde holde seg til single player. Enig. Det beste er å spille med venner i denne modusen. Jeg har ingen venner som spiller FIFA Den andre fotball interesserte kompisen min spiller PES så ingen mulighet for å koble opp der Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Var morro! Debuterte som spiss for Barcelona og scoret 4 mål, la opp til 1 og skaffet straffe :-) Vant til slutt 8-1 og fikk karakteren 10, det var vel tidenes deby :-) Spillerene som er styrt av dataen er utrulig dårlige, det trekker litt ned. Er vel kanskje han som setter opp rommet som velger skill level.. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Satan det var gøy Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Er det mulig for PS2 også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå