Gå til innhold

Gamer.no stiller med Team Fortress 2-servere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller nå fort ett par timer hver eneste dag, sjekker alltid gamer serverne, de er dessverre alltid tomme.

Prøver å henge litt der, igår kom den inn en svenske som jeg knuste...men blir liksom ikke så gøy med 1vs1.

Det er jo alltid folk online som spiller, så burde jo være mulig å få til flere kamper på gamer serverne.

Lenke til kommentar
Når det blir så få spillere, så mister jeg interessen for serverne, det er ikke gøy før man spiller på en server med 32 andre. Det blir fort ensomt med få spillere...

Enig, er alltid morsomt med 32 folk på dustbowl :D

så sant så sant.. makan til action får man ikke før man tester dette på en server hvor et par tar ledelsen over teamet over voice chat. evig morro:D

Lenke til kommentar
Når det blir så få spillere, så mister jeg interessen for serverne, det er ikke gøy før man spiller på en server med 32 andre. Det blir fort ensomt med få spillere...

Enig, er alltid morsomt med 32 folk på dustbowl :D

så sant så sant.. makan til action får man ikke før man tester dette på en server hvor et par tar ledelsen over teamet over voice chat. evig morro:D

Gravel pit og :( . Artig som fy.

(Med glitch haha)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hehe. Den kommer nok snart opp igjen. Sikkert bare et problem hos Ueland og co. ;)

EDIT: Aha. Ok. ;)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Får vel kontakte Ueland, da. :p

Han var ikke på MsN, så veit ikke hva som har skjedd, jeg.. :(

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

CS serverne er jo 1. valget for mange her i norge.

Få med hele GB og gå inn.. Gjør dette noen ganger i uka = Popper serveren blandt top 5. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...