Scotty Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Nå som gamer.no har satt opp servere, da må jo folk bruke dem, er jo alltid tomt Enig. Har sjekket regelmessig for spillere, men er alltid tomt. Vi i tråden her burde avtale en tid en dag for å få noen spillere på serveren, da kommer det nok flere etterhvert også ettersom det er aktivitet. Endret 12. november 2007 av Scotty Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg er med på onsdagskvelden tenker jeg. Kanskje i kveld og. Lenke til kommentar
ashwa Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg er skeptisk når det lagger så kraftig.. men har ikke testa nå på non dager så vi prøver igjen.. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg er med på onsdagskvelden tenker jeg. Kanskje i kveld og. Vi fra GB kan jo samles Onsdagskvelden og spille? QA, undergruppa av GB skal jo også spille på onsdag kl. 20.00 ^^ God måte å få friend-achievementen på ;D Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Nå som gamer.no har satt opp servere, da må jo folk bruke dem, er jo alltid tomt Er jo bare å hoppe inn det, så burde det kjapt dukke opp flere. Maks spillere per boks er nedjustert da det ser ut til å være forklaringen på laggproblemene. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg er med på onsdagskvelden tenker jeg. Kanskje i kveld og. Vi fra GB kan jo samles Onsdagskvelden og spille? QA, undergruppa av GB skal jo også spille på onsdag kl. 20.00 ^^ God måte å få friend-achievementen på ;D God idé, vi i QA på det ene laget, resten på det andre? eh? eh? Lenke til kommentar
edahl Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 GB? QA? Jeg føler meg fremmedgjort :-| Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Noen som blir med å spille idag rundt klokka 19:00 eller 20:00? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg er med på onsdagskvelden tenker jeg. Kanskje i kveld og. Vi fra GB kan jo samles Onsdagskvelden og spille? QA, undergruppa av GB skal jo også spille på onsdag kl. 20.00 ^^ God måte å få friend-achievementen på ;D God idé, vi i QA på det ene laget, resten på det andre? eh? eh? 7-8 mot Ørti? Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ikke no problem for oss å ta ørti av dere Lenke til kommentar
ashwa Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 QA er vel ikke akkurat ei undergruppe av GB siden hverken jeg eller andreas etter som jeg vet har noe med QA å gjøre men jeg syns så mange gb folk som mulig stiller i kveld ja... jeg tenker stille opp selv, og evt se litt på potensielle klanmedlemmer selv.. jeg har tanker om en 16manns klan som skal spille på 8on8 ladderen til clanbase. så still opp idag GB folk Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Spilte litt i går kveld, lagga en del, men jeg lurer på om det var pågrunn av to stk som hadde nær 200 i ping. Eller så var muligens PC-en min i dårlig form. hehe Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Blir nok dessverre en del "lugging og napp" når latencyen blir så skeivt fordelt, som du beskriver. Synd folk ikke tar ansvar og skjønner at de ødelegger for andre når de spiller med flere hundre i ping. Så fort det kommer systemer for å administrere serverne forsvinner forhåpentligvis disse problemene. Lenke til kommentar
elpinoino Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Blir nok dessverre en del "lugging og napp" når latencyen blir så skeivt fordelt, som du beskriver. Synd folk ikke tar ansvar og skjønner at de ødelegger for andre når de spiller med flere hundre i ping. Så fort det kommer systemer for å administrere serverne forsvinner forhåpentligvis disse problemene. Finnes ikke det allerede da? Mange servere jeg har vært inne på som har autokick når folk får mer enn 100\150\200(varierer fra server til server) i ping. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 som kristian.k sier... det må finnes. har vært på flere servere hvor jeg til å med blir kicke hvis jeg har får høy choke... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Blir nok dessverre en del "lugging og napp" når latencyen blir så skeivt fordelt, som du beskriver. Synd folk ikke tar ansvar og skjønner at de ødelegger for andre når de spiller med flere hundre i ping. Så fort det kommer systemer for å administrere serverne forsvinner forhåpentligvis disse problemene. Jepp, det som irriterte mest med disse var at de var fra sverige, tydeligvis en klan. Jeg ba de fikse pingen, men det jeg fikk til svar var "shut the fuck up" o.l. De brukte og mic så de var ikke nybegynnere, derfor irriterte det enda mer, til slutt gadd jeg ikke mer og forlot serveren. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Så fort jeg kommer over en ping kicker mod kaster jeg den inn Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Skulle gjerne spilt mer på serverne deres, men må først bli ferdig med Crysis, Gears of war, Call of duty 4, Timeshift og spille coop oppdrag tirsdag og torsdag med klanen min i Armed assault. Det er hardt arbeid å være gamer i juletiden Endret 14. november 2007 av -sparks- Lenke til kommentar
Thrak Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Beetlesmod har denne funksjonen. Aner ikke om denne moden er bra eller ikke, men virker som det er den mest utbredte. http://www.beetlesmod.com Endret 14. november 2007 av Thrak Lenke til kommentar
Beges Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Spilling i kveld klokken 20.00? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå