Gå til innhold

Gamer.no stiller med Team Fortress 2-servere!

Anbefalte innlegg

Bortsett fra litt lag, så fungerte det bra. Autobalance av lag og autokick høy ping trengs også... Selv om jeg hadde lav ping, rundt 10, så ble det en del lag til tider. Jeg vet ikke om det var fordi noen hadde høy ping jeg? Jeg stemmer for autokick ved 50 ping :p

Jeg vet ikke hvem som er hvem på serveren da, jeg kjente ikke igjen noen brukernavn i hvert fall...

Jeg aner ikke hva nicket ditt ingame er, men mitt er i alle fall Jardar [GB|QA] :p

50 ping var veldig lite, jeg tror minimum 100 ping må være grensen. Jeg lå på rundt 30-50 ping idag, men av og til hopper jeg ofte over 100 ping i noen milisekund, før det daler ned igjen resten av spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du som er Jardar ja... Du truet jo min score til tider :p

Jeg var Comic Book Guy.

Ja, en av dere KØL-kara ble min nemesis minst en gang i går :p

Men rød eide dere :D

Liker 2fort jeg. Men det er jo derfor vi vil ha inn mapvote, så vi kan bestemme oss inngame.

Om folk ikke har tatt det enda så kaller jeg meg ganske enkelt Kristian[GB] ingame, igår rocket forøvrig jeg og Beges aka Jardar noe vilt :)

Ja, vi hadde noen dritbra runder :D Det må gjentas! ^^ Komboen vår funka i alle fall som fjell på de fleste mappene vi spilte.

Lenke til kommentar
Du som er Jardar ja... Du truet jo min score til tider :p

Jeg var Comic Book Guy.

Ja, en av dere KØL-kara ble min nemesis minst en gang i går :p

Men rød eide dere :D

Ha, det må ha vært en av de andre gutta, jeg foretrekker å dominere andre jeg :p

Men når kan dette gjentas? Tror vi må fastslå en ny tid om ikke så lenge :)

Lenke til kommentar
Nei, dette er mere et lag spill, mens q3 er mer singleplayer. :)

øh, tror du har misforstått ganske kraftig nå.. q3 er jo pur mp. Mener også at det første TF var en mod til q3, så det er derfor jeg lurer på om 2'ern kan sammenlignes. Liker grafikken jeg har sett i TF2, som også ligner på grafikken jeg brukte å spille q3 med. Savner et lagbasert spill hvor jeg får den samme go'følelsen som q3 en gang ga meg.

Endret av empatiy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
POFF

POFF

Selv ligger min ping på 35-80(Cs2.gamer.no - CS:Source serveren). På gamer.no serveren har vi autkick på 80 i ping, men om man har 100, så blir man ikke kicket. Ligger man på 110 i en stund, blir man kicket. Om denne modden fungerer til TF2 må vi få slengt den inn..

Har helt glemt TF2 i det siste, tror jeg skal tørke støv av det, og komme inn på serveren litt oftere.. :p

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Nei, dette er mere et lag spill, mens q3 er mer singleplayer. :)

øh, tror du har misforstått ganske kraftig nå.. q3 er jo pur mp. Mener også at det første TF var en mod til q3, så det er derfor jeg lurer på om 2'ern kan sammenlignes. Liker grafikken jeg har sett i TF2, som også ligner på grafikken jeg brukte å spille q3 med. Savner et lagbasert spill hvor jeg får den samme go'følelsen som q3 en gang ga meg.

Sorry hvis jeg tok feil. Jeg gikk ut i fra at Q3 var et singeplayer spill etter som Fatal1ty spiller det 1on1..

Men Q3 og team fortress 3 kan nok ikke sammenlignes uansett...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Det som er feil, er nok at vi ikke har god nok maskinvare, og / Eller nettverk.

Denne serveren er ikke en stor suksess enda, men jeg håper på det beste. :)

(Til dere som venter på poll:

Slike addons medfører bare mer CPU-bruk, og serveren klarer ikke dra unna en ren server en gang per i dag.
)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...