Yawa Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hvordan fjerner man papirkurven fra skrive bordet i windows xp pro? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hvorfor skal du ha den bort ? Høyreklikk på skrivebord>egenskaper>fanen skrivebord>tilpass skrivebord Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 okay, men det står ingen plass "fjærn" lsm... hva gjør jeg? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 XP Pro Gå til START > KJØR Skriv GPEDIT.MSC Naviger til BRUKERFONIGURASJON >ADMINISTRATIVE MALER >Trykk på SKRIVEBORD, I det høyre feltet finner du " Fjern ikonet for papirkurv fra skrivebordet " , dobbelklikk å trykk aktiver. Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Takker så mye! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 To innlegg med off-topic fjernet. Vennligst hold dere til temaet. Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Nå har jeg gått over til Win Vista 64bit, hvordan får jeg fjærnet ikoner her? EDIT: Sorry, fant ut av det;) Endret 13. november 2007 av Yawa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå