tepe2 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Har liten erfaring med internett på mobil, og har bare såvidt prøvd ut dette. Jeg byttet fra NetCom til Nutel som er i Telenors nett. Under tilgangspunkt har jeg nå disse valgene: Telenor Telenor(01) Telenor internett Telenor MMS Telenor MMS(01) TV2 MMS TV2 WAP TV" WAP(01) Hva er alt dette? Hva er forskjellen? Hva skal jeg bruke? Har hørt en del skryt av Opera til mobil. Går ut fra at dere alle vil anbefale å bruke Opera på mobilen. Noe spesielt jeg må vite for å komme igang? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Slett alle og last ned nye fra telenormobil.no da får du: Telenor Telenor internett Telenor MMS Litt usikker på hva som er forskjellen på "telenor internett" og "telenor" begge ser ut til å fungere som vanlig internett-tilkobling hos meg Lenke til kommentar
tepe2 Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Takker for svar. Savner også flere innspill. Lurer også på hvorfor jeg ikke kobles fra nett når jeg avslutter. Det lille symbolet oppe i hjørnet på tlf som indikerer at jeg er på nett går ikke bort. Måtte slå tlf av og på for å få det bort. Lenke til kommentar
DTS Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Hvis symbolet for aktiv datatilkobling ikke forsvinner, så kan du holde inne "legg på-tasten" i en par-tre sekunder... Har du da aktive datatilkoblinger, skal du få opp en melding om du vil avslutte. Hvis du ikke får denne meldingen, kan det være at telefonen har "hengt seg". Du kan også holde inne meny-tast i en par sekunder. Da får du opp oppgavebehandleren, og i denne sjekker du om programmet virkelig er avsluttet. Ligger Opera fortsatt i denne, flytter du markøren ned til denne, trykker c-tast og OK, for å avslutte. I oppgavebehandleren skal kun Ventemodus (og evnt. Musikk, med N-Seriens musikkavspiller) kjøre. Endret 10. november 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
tepe2 Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Tusen takk for god hjelp Lenke til kommentar
DTS Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Bare hyggelig tepe2! Ser ut ifra den andre tråden du opprettet, at jeg konkluderte vel kjapt... Ut ifra denne konkluderte jeg med at du hadde tatt ibruk Opera, noe du da sier du ikke har gjort ennå. Derfor brukte jeg Opera i dette svaret altså... Men, dette spiller altså ingen rolle, for svaret blir det samme alikevel, bare at vi utelater Opera... Endret 10. november 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå