Coffey Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 I Europa? Trodde det hadde vært ute i en måned snart jeg. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 ble vel utsatt en måned til så vidt jeg forstod, kommer nå i november, er ute i usa:O Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Fikk spillet fra canada for ett par - tre dager siden! Mayhem shooter! Lenke til kommentar
UGP Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 ble grafikken oppgradert eller? demo grafikken sugde jo. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Eg får jaggu håpe retail er bedre optimalisert..grafikken i demoen var jo god sånn sett. Men FPS var jo fra helvetet. Spillet ligger jo noenlunde likt som 360 versjonen inne på gamerankings, så mulig det er rimelig tett opp mot 360 versjonen. UrgeLoL, fill us in. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Kommer den 30. nov tror jeg... Er ikke sikker, eller så var det litt før, 24 eller noe.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå