Inc Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Her er retninglinjene. Jeg har lest, opp til flere ganger og på norsk uten å helt skjønne det som står der. Jeg kan forstå noe ett stykke men så falla av pgr av utforming og uttrykkelse. Det jeg lurer på er om google forbyr andre "reklametjenester" på samme side? Og forbyr de også logoer og andre former for reklame også...? Endret 8. november 2007 av regga Lenke til kommentar
nivix Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Etter en rask gjennomlesning finner jeg ingen bestemmelser i avtalevilkårene som hindrer deg i å selge reklameplass direkte til annonsører på de samme sidene som du viser annonser fra Google AdSense. Hvis du velger å motta «innholdsbaserte eller webområdebaserte» annonser, noe du sannsynligvis ønsker å gjøre, kan du dog ikke benytte andre innholdsbaserte annonsenettverk, for eksempel konkurrerende tjenester som fungerer på samme måte som AdSense. Du kan med andre ord vise bannere, logoer eller andre former for reklame på samme side, så lenge disse ikke har en utforming eller plassering som gjør at de kan misoppfattes som annonser fra Google, jf. «Generelt» under punkt to i avtalevilkårene. Dette kommer klarere frem i artikkelen AdSense Basics: «You're welcome to display Google ads on the same site or page as other third party advertisements provided that the formatting or colors of the third party ads is different enough from that of the Google ads.» Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå