Halvgud Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg bor i et kollektiv med fire andre gutter, og i det siste har våre diskusjoner omdreid seg gjennomsnittslengden - og hvor pussig det er at alle har over disse 14 cm. Et spm, hvor stammer denne målingen fra, og er det noen her som har konkrete kilder å henvise til? Det er forståelig at folk 'sier' de har over 14cm - for å bevare sin ære og hva enn som kommer til spille når det gjelder lengde på kjønnsorganet. En annen ting er HVOR man skal måle fra, ovenfor? fra siden? under? som alle vet kan man måle med å sette linjal mot huden, eller presse den inn, hva gir best selvtillit? Lurer bare på gjennomsnitten her i Norge, og vel som resten av Verden, noen har sikkert en morsom side med fakta ang. dette? MVH. Josef. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Jeg tviler på at gjennomsnittslengden bare er 14cm. Det virker veldig lite spør du meg, i alle fall til å være gjennomsnittet. Endret 8. november 2007 av Khaya Ivorensis Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Mener å huske att gjennomsnittet ligger mellom 14 og 16 cm. Finnes sikkert kollektiver hvor over halvpartene har peniser under 14 cm også... Tror også det er ofte at folk er flinke til å runde opp. evt. legge på en cm. Man måler penis fra oversiden. Endret 8. november 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 På grunnlag av denne kunngjøringen flyttes tråden til Helseforumet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ja, det er rart hvordan gjennomsnitslengden er 14cm. Men alle har jo 29cm pikk. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 leste i vi menn at den bare bare mellom 13 og 15. Lenke til kommentar
AT1 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Penis varierer mye i størrelse og fasong. Normalvariasjonen er 10-20 cm. og gjennomsnittet er 15,1. (Men er viktig å huske at ALT ER NORMALT. Peniser er like forskjellige som ansikt...) . Måles i erigert tilstand fra oppsiden av roten og til tuppen. Kilden til dette er en perm vi bruker i seksualundervisning på ungdomsskole/videregående. Hilsen medlem i MSO-Bergen (Medisinernes SeksualOpplysning). Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Man måler på den måten den blir lengst så du kan skryte til alle kompisene dine. Lenke til kommentar
Gjest snart 14 år Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Har ca 17-18 cm. Er det over gjennomsnittet da? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Er det over gjennomsnittet da?Nei, det innenfor gjenomsnittet. Dette med lengde på penis er blitt tatt opp mange ganger før, søk i fourmet ! Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) I følge det jeg har hørt her på forumet, så er gjennomsnitts-penis på 10-20 cm (ja, stor spredning), målt fra oversiden tror jeg Edit: Om du hadde søkt i stedet for denne tråden, så hadde du funnet mange tråder med det samme spørsmålet Endret 1. desember 2007 av Anders Moen Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 I følge det jeg har hørt her på forumet, så er gjennomsnitts-penis på 10-20 cm (ja, stor spredning), målt fra oversiden tror jeg Edit: Om du hadde søkt i stedet for denne tråden, så hadde du funnet mange tråder med det samme spørsmålet Gjennomsnitt blir vel ikke opplyst i "10-20"cm ? Det er ikke gjennomsnitt, men mer likt medianen. I mine øyne da Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 I følge det jeg har hørt her på forumet, så er gjennomsnitts-penis på 10-20 cm (ja, stor spredning), målt fra oversiden tror jeg Edit: Om du hadde søkt i stedet for denne tråden, så hadde du funnet mange tråder med det samme spørsmålet Gjennomsnitt blir vel ikke opplyst i "10-20"cm ? Det er ikke gjennomsnitt, men mer likt medianen. I mine øyne da Hmm autologin klikka Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Gjennomsnittet har vel blitt mye høyere nå. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Gjennomsnitt blir vel ikke opplyst i "10-20"cm ? Det er ikke gjennomsnitt, men mer likt medianen. I mine øyne daHvis man lager et stolpediagram, så vil de aller fleste havne mellom 10 og 20 cm. stolpen på 10cm og 20cm vil selvfølgelig være lavere en stolpene 14, 15, og 16cm. Man vil være innenfor gjennomsnittet med 10cm. Supahfly: Hvorfor skulle gjennomsnittet være mye høyere ? Det er ikke spesielt mange som har mer en 20cm. (Nå snakker jeg om reell størrelse, og ikke e-penis) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg har dessverre sett penisen til flere gutter, største var 26 cm... Jeg har selv 19 cm. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Oi, har du sett stellet til flere gutter . Han med 26cm er langt over gjennomsnittet, mens du med 19cm er gjenomsnittlig. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 leste i vi menn at den bare bare mellom 13 og 15. Det er et manneblad som henvender seg til menn. Og "alle" menn vil jo ha over gjennomsnittet ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå