Gjest Slettet+212343 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Halla! I kveld låg Smackdown vs Raw 2008 i postkassa i venta da jeg kom hjem, og siden har jeg sittet med det:) jeg digger dette spillet, akkurat som nesten alle de tidligere utgivelsene i serien! nytt for året er at man skal kunne rippe musikk og bruke andre sanger enn dem som følger med spillet når man lager en "entrance". problemet mitt er enkelt og greit: Hvordan gjør jeg dette? har rippet en cd med musikk fra de gode gamle wrestling dager med tanke på å lage egne wrestlere så nært opp til f.eks Sting's utseende, for så å legge inn Stings original entrance sang. fett konsept, men jeg finner altså ikke ut hvordan jeg gjør dette. Under create an entrance finner jeg user playlist, men ingenting skjer når jeg velger denne. Er det andre som har kjøpt spillet men fått dette til?? takker for eventuelle svar (forresten, ikke gidd å begynn med den gode gamle "wrestling er barnslig" diskusjonen. Jeg liker det for det det er edit: glemte å si at dette er på 360, men siden jeg poster det i microsoft forumet, så er det vel udnerforstått, hehe) Endret 8. november 2007 av Slettet+212343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg fikk det til, men det virka veldig tungvint å måtte lage en playlist for hver enkelt sang dah..ellers, så er spillet genialt, bortsett fra en del glipper i karriere modusen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå