Splinten Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hei jeg har akkurat fått en Dell 7220 tror jeg den heter. Men det spiller vel ingen rolle. Saken er det at når jeg skal slå av PC-en så kommer delen "logger av" som står på en blå skjerm som dere sikkert vet. Den forsvinner aldri, bare står der og går rundt og rundt, er det noe spes. grunn til dette? mvh Philip Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Ingen som vet? Lenke til kommentar
adservio Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hei du kan prøve hjelp og støtte i start menyen, der er et punkt som sier : slå av datamaskinen på riktig måte. Du kan endre innstillingene til strømknappen, det er også mulig og endre innstillingene for rullegardin menyen ved siden av lås knappen. Håper dette er til hjelp Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Siden dette er en ny maskin hadde jeg bare bedt om en ny..... At den står der, kan være alt fra hardware deffekter til feil i vista/installasjoner.... Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Takk for gode svar. Løste det hele med å formatere vista, var ikke så mye annet å gjøre. Orket ikke sende den helt til dell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå