Francesca_ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hei, har den nevnte Thomson modellen, er en dvd/hd opptaker med 160gb hd. Den er ikke mer enn 3-4 måneder, og har så langt vært greit fornøyd, men nå i den senere tid har den begynt å fuske litt. HDen henger seg opp på en måte, og jeg får ikke spolt tilbake. Det hender også at jeg ser på tv med timeshift, altså "utsatt" og plutselig hopper den til live view, og får selvfølgelig ikke spolt tilbake da heller. Andre som har hatt lignende problemer med HD opptakere? Har behandlet den helt vanlig, så kan ikke skjønne at det i tilfelle skulle være selvforskyldt. Lenke til kommentar
Trond K. Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hei, har den nevnte Thomson modellen, er en dvd/hd opptaker med 160gb hd. Den er ikke mer enn 3-4 måneder, og har så langt vært greit fornøyd, men nå i den senere tid har den begynt å fuske litt. HDen henger seg opp på en måte, og jeg får ikke spolt tilbake. Det hender også at jeg ser på tv med timeshift, altså "utsatt" og plutselig hopper den til live view, og får selvfølgelig ikke spolt tilbake da heller. Andre som har hatt lignende problemer med HD opptakere? Har behandlet den helt vanlig, så kan ikke skjønne at det i tilfelle skulle være selvforskyldt. Prøv å formatere harddisken. Da vil alle fragmentene forsvinne, noe som av og til kan skape problemer for harddisken når den skal lese filene. Problemet er ofte løst etter dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå