arstu Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Har nå fått penger i julegave. Så kommer nok til å kjøpe Cowon D2 Er det billigst å kjøpe fra www.vostok.no? Hvordan er frakt kostnadene der? Denne er bra. Er blitt solgt her:http://www.datagadgets.org .. for 700kr i 2gb versjon. Den har også støtte for mini SD kort. Den har 2,8 tommers touch screen. Søppel, som forøvrig koster havlparten fra kina ja man får vel det man betaler for her også regner jeg med :S Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Da har jeg endelig fått bestilt Cowon D2 Gleder meg til jeg får den Det blir i hverfall en god start på året Endret 1. januar 2008 av killer92 Lenke til kommentar
mopani Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Er Cowon D2 å få kjøpt i butikker, som feks Elkjøp, Lefdal, Siba og Spaceworld? Eller selges de bare i nettbutikker? Jeg kan ikke si jeg har sett noen Cowon i butikkene.. Blir nok Ipod Touch på meg imorra.. Hvis ikke jeg ombestemmer meg og kjøper Classic eller Cowon D2... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Er Cowon D2 å få kjøpt i butikker, som feks Elkjøp, Lefdal, Siba og Spaceworld?Eller selges de bare i nettbutikker? Jeg kan ikke si jeg har sett noen Cowon i butikkene.. Blir nok Ipod Touch på meg imorra.. Hvis ikke jeg ombestemmer meg og kjøper Classic eller Cowon D2... litt festlig at det står mellom tre totalt forskjellige spillere -.- Lenke til kommentar
mopani Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ja, det er kjempe festlig..... Hva i all verden bryr det deg at jeg tenker på å kjøpe en av de tre?? Jeg spurte ikke om du syns det var festlig eller ikke.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Ja, det er kjempe festlig..... Hva i all verden bryr det deg at jeg tenker på å kjøpe en av de tre?? Jeg spurte ikke om du syns det var festlig eller ikke.... normalt sett så har folk et sett med egenskaper de ser etter i en spiller, ser på alternativer som dekker de egenskapene, og bestemmer seg for en av dem. At du ser på tre spillere fra totalt forskjellige kategorier betyr at du enten er forvirra, gir f, eller har to tredels sjanse for å angre valget senere. Ikke altfor gode valg, men ikke mitt problem, prøver bare å hjelpe Endret 1. januar 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Killer92, hvor bestillte du spilleren? Vurderer denne jeg å Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 tommmy jeg bestilte den på www.vostok.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå