Gå til innhold

Skrive meldinger, og daglig bruk med HTC TyTN

HondaNSR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

lurer på om det er greit og skrive meldinger med en HTC tytn, og om den er grei og bruke som telefon?

Hei!

Jeg er en av de stolte eierene av en HTC Tytn. Fantastisk telefon. Men du må regne med å bruke litt tid på overgangen fra for eksempel en vanlig nokia. Var nokia fantast før, og skrivingen samt ordbok fungerer strålende på tytn. Litt uvant å skli ut tastaturet for hver gang man skriver melding i starten. Regn med å bruke en måned på overgangen. Etter dette vil du nok kun ha smart telefoner, de er så mye bedre på funksjonalitet og muligheter.

Det er heller ikke noe problem å ringe med den uten å bruke tastaturet eller pekepinnen, går lett å navigere kun med fingrene også. Last ned 1881 applikasjonen for telefonen også får du automatisk oppslag av nummer som ringer inn som ikke er lagret i telefonlisten din! ;) så kan du med et tastetrykk lagre nummeret med fullt navn og adresse.

Når man vanligvis skriver ca 1-2 sms(160-320 tegn) så kan man ta seg selv i å skrive "bok" på tytn, det går så fort at det kan lett bli meldinger på vanlige 5-6 sms. Får sagt mye på kort tid, noe mer utfyllende enn vanligvis.

Kalenderen er også veldig lett å holde styr på, lett å synkronisere med en pc og man får varsler om alt som skjer på hovedsiden.

Anbefales sterkt! Lykke til!

Lenke til kommentar
Fint :)

Har Nokia N80 fra før, så er litt vand med smartphone..

Blir ikke noe problem med og forstå telefonen, slikt kan jeg..

Får se da, om det blir en slik, en P1i eller vente på S730..

Hadde nok satset på Tytn2. Denne er noe av det bedre jeg har hatt. Mye bedre tastatur enn på s710, vet ikke hvordan dette blir på 730 enda. I tillegg har den det meste innebygd og den er ikke for stor. Trenger du integrasjon med microsoft software på maskinen din/server hadde jeg satset på WM ikke en hybridløsning som SE og Nokia har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...