Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Audi 312x25mm bremseskiver

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei, takk for svar.

Nei, jeg har nå kjøpt brukt 312x25 skiver fra en A4 2.4L V6, 2004 mod(reg. august 2003).

Jeg har lest tråden om dette flere steder, bl.a på vwaudi-club.no :)

Stemmer at det skal være A8 klosser, men det er den samme som blir brukt i flere andre modeller har jeg skjønt, hvis ikke jeg tar HELT feil da. Bl.a i Audi A4 3.0L f.o.m 2003 til 2006.

Noen som mener jeg har tatt helt feil?

otis skrev:
Joda, de er nok levert med 312x25 skiver, men samtidig er de også levert med 288x25 skiver. Vet dog ikke når det skjedde.

Men det er vel A8 skiver som passer Passelaten, er jo en tråd om dette på VWACN, eller hvordan det skrives...

Endret av vwlt
Lenke til kommentar

Stiller meg 100% usikker på dette området. Har brukt mange timer av mitt liv til og finne ut hva slags bremser kunden har montert på VAG produktet sitt. Brukt en hel dag på finne ut hva som satt på en ombyd S4/RS4. Skriv opp delenr. på alt du bytter ut så det er mulighet og finne ut av det senere.

Lenke til kommentar

Meca, norskbildelkatalog, mekonomen eller ETKA er ingen hjelp hvis noen har vært og bygd om. Man prøver jo og måle seg fram, men det er ikke like lett og finne en skive med riktig mål. Åssen skal man f.eks vite at du har A6 bremser på en golf. Du ser at de større, men aner ikke hvor de kommer fra. Uten dele nr blir det prosjekt.

Lenke til kommentar

Ok, ok....

Jeg skal skrive ned alle deler jeg bytter til, deler som ikke er for Passat. Har tenkt å gjøre det, får garantert bruk for det senere....

Men nå har jeg et problem, det er om Audi TT har ulike bremsecaliper holdere for Quattro og ikke Quattro. Ser ut som 180hester er uten quattro og 224hester er med quattro..

For på nettet står det at jeg må har caliperholder fra Audi TT quattro.

Noen som vet om caliperholdere er ulike for TT Quattro/ikke Quattro?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...