Kimbara Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Jeg tror ikke jeg er den eneste her som er mektig lei av alle som skal ha nytt videokamera i prisklassen under 10 000,-. Nå er det blitt så mange av de innleggene at det nesten er komisk. Hva med å sette opp en egen sticky eller guide til disse menneskene? Jeg vet det finnes en innføring i videokamera, men det virker som om folk ikke helt klarer å lese seg til ting selv, så en guide med noen konkrete tips hadde vært på sin plass. Å ta et kjapt søk på forumet før man skriver er tydeligvis ikke aktuelt ser det ut til. Da blir det mer rom for folk som faktisk har noe fornuftig å diskutere i kategorien "videokamera". Endret 8. november 2007 av Kimbara Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 hva med å legge en link til slike "viktige" tråder på forsiden av akam.no, ikke sikkert alle faktisk går inn på selve forumoversikten før de poster, men akam.no er de sikkert innom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå