tepe2 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Har N73 ME. Hater telefonselgere. Vil gjøre noe med saken. Hittil har jeg lagret en rekke nummer som selgere m.fl. ringer fra. Har laget to kontakter som heter h.h.v. "Telefonselgere" og "Tlf-salg". Under hver av disse to kontaktene har jeg lagret flere forskjellige telefonnummer. Jeg har plassert disse to kontaktene i en gruppe jeg har kalt for "Tiggere". Er det mulig å sperre for innkommende samtaler bare for denne ene gruppa? Hvis ikke, kan jeg sperre for disse to kontaktene? Lenke til kommentar
tepe2 Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Er det ingen i forumet, N73-brukere eller andre, som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Du kan jo for eksempel spør i N73 tråden, der får du mange gode svar: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=585940&hl= Lenke til kommentar
tepe2 Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Dæven døtte det var litt av en tråd, kanskje jeg skulle lese hele Takker for tipset, skal prøve. Lenke til kommentar
tepe2 Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Har nå spurt i N73-tråden. Moderator må gjerne slette denne tråden. Håper dette er en akseptabel fremgangsmåte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå