Dr.Me Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Har ett lite problem her, for noen dager siden begynnte høytalerene til PC-en min å "fuske". Trodde en stund at de var ødelagte, men det viser seg at de virker like fint. Men de virker kun vis jeg spiller av fra media player/media center og ikke når jeg spiller av fra internett (youtube o.l) Drivere og alt er i orden. Vis jeg har oppe kontrollpanel > lyd vinduet samtidig som jeg spiller av så kan jeg se at når jeg spiller av fra internett er det "feil" kort som spiller av. Vet ikke om jeg klarte å uttrykke meg riktig. Sjekk bilde; Veldig irriterende, klarer ikke å fikse det. Har sjekket det meste føler jeg, men får det ikke til. Er det noen som kan ha en idè om hva som kan ha skjedd? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Hmm, rart har sånn ca det samme problemet, men viss jeg spiller av musikk med winamp/media player osv, mens en video fra youtube spiller så hører jeg lyden av den i bakgrunnen. Er det sånn hos deg å? Edit : Må spørre hvilket hovedkort og hvilke høyttalere du har, og om du har prøvd med headset for da funker det fint hos meg. Endret 9. november 2007 av Butthead600 Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Hmm, rart har sånn ca det samme problemet, men viss jeg spiller av musikk med winamp/media player osv, mens en video fra youtube spiller så hører jeg lyden av den i bakgrunnen. Er det sånn hos deg å? Edit : Må spørre hvilket hovedkort og hvilke høyttalere du har, og om du har prøvd med headset for da funker det fint hos meg. Nei, var ikke noe sånt som du sier. Kom ikke lyd i det hele tatt fra Youtube og slikt. Men plutselig så virket det her for meg Vet ikke hva jeg gjorde men plutselig kom lyden Så er fornøyd nå Takk uansett ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå