unwill Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 For en stund tilbake spilte TV2 en serie som heter "Tapt Fortid". Er det noen som vet den amerikanske tittelen på serien? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Hehe, der fant jeg det... Serien heter Now And Forever, og ser ikke ut som om den er noe populær, siden jeg fant veldig lite info om den. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 jeg synes den serien var litt kul jeg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Husker ikke den. Ka handlet den om og kem var med? Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Den handla om en kis som ble most foran et tog, men hjernen overlevde så fikk han en ny kropp som han skull bruk te å stopp terrorista og lignende Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Den handla om en kis som ble most foran et tog, men hjernen overlevde så fikk han en ny kropp som han skull bruk te å stopp terrorista og lignende omg hørtes .. tvilsomt ut ? Lenke til kommentar
eught Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Den var ganske artig ja. Men jeg leste i programbladet at TV2 ikke har planer om å sende i reprise, og det er ikke laget flere sesonger av serien. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 hørtes .. tvilsomt ut ? Serien var faktisk ganske bra .. det var en bra mix av Action og drama (mest drama) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Heheh åja den ja. Fanken nå når eg tenke på det så fulgte eg med i den serien. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg likte også denne serien godt, så hvis det stemmer at den har blitt lagt ned, så er det skikkelig synd...hva skjedde egentlig med Wiseman/Newman og familien hans etter at han rømte fra doktoren og mennene hans? Men har funnet meg en annen serie å se på hver mandag, nemlig Smallville på TVNorge! Den har også action- og dramaelementer, og handler også om et supermenneske (Clark Kent som ungdom, før han blir Supermann). Kristin Kreuk, som spiller Lana Lang, er min nye favorittdame... Noen andre som følger med på denne serien? Lenke til kommentar
eught Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jo jeg ser på smallville når jeg husker det Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jo jeg ser på smallville når jeg husker det Lol har samme problem. Husker det sjeldent. Burde ikke bli sendt på mandag men helst på torsadg. Og merkelig at TVnorge ikke sender reprise på den siden de er så experter i reprise. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Btw er det noen som syntes at hun datteren til Wiseman/Newman var deilig og sexy? lol Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Btw er det noen som syntes at hun datteren til Wiseman/Newman var deilig og sexy? lol å jo da sexy hu... spesielt tennene og tannkjøttet som hu viste frem hele tiden ... SEXY!!! Lenke til kommentar
eught Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 å jo da sexy hu... spesielt tennene og tannkjøttet som hu viste frem hele tiden ... SEXY!!! Helt enig Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hehe.... Nei, ho var støgg Lenke til kommentar
Herr_Dude Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jo jeg ser på smallville når jeg husker det Takk, jeg må stikke Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 å jo da sexy hu... spesielt tennene og tannkjøttet som hu viste frem hele tiden ... SEXY!!! Helt enig LOL håper dokkor fikk med dere ironien i mitt utsagn. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Det var en b-film med en stygg kjerring som skuespiller Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Når vi først er inne på dette emnet (TV-serier som har gått på TV2, men som av forskjellige grunner ikke går lenger), lurte jeg på følgende: Noen som husker "First Wave"? Den serien der romvesener, forkledd som mennesker, planlegger en invasjon av jorda. Romvesnenes eneste store svakhet er at kroppene deres reagerer på vanlig bordsalt som narkotika. Hovedpersonen i serien, Cade Foster (spilt av Sebastian Spence), finner ut at han er skjebnebestemt for å redde menneskeheten fra utryddelse, ifølge Nostradamus' spådom. Romvesnene bruker ham i et ledd for å teste ut menneskets evne til å takle motgang - dette resulterer i at han mister jobben, pengene, vennene og kona samt at han er ettersøkt av politiet, som tror han drepte kona si. Prøvde å sjekke ut den offisielle hjemmesiden, men den var nede, sikkert pga at serien er lagt ned... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå