TheNarsissist Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hei jeg driver og tar backup av en film med dvdshrink har ca 50 min igjen på noen instilings greier valgte jeg iso hva er det,er det den type fil filmen blir,og ossen skal jeg da få filmen til og bli Divx Format? Lenke til kommentar
kentove91 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Nå er ikke jeg helt sikker på hva du prøver og si. men ISO er en bildefil format. det er det samme som og åpne et spill for og si det enkelt. men hvis du lurer på om dette vil funke og spille av? så ja. iso går helt fint ant og spille av som film. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hvis du skal ta backup av filmene i Divx format ville jeg heller brukt Clone DVD Mobile.. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 ISO er en bildefil formatISO er det filsystemet som CD- og DVD-plater bruker. Altså et filsystem, ikke et format.Hvis du konverterer DVD-filmen til DivX, og det blir lagret som en iso-fil med DVDShrink, er videoen er fortsat i DivX format. Hvis du brenner ISO-fila på en dvd, så kan du spille den av på en dvd-spiller med DivX støtte. Hvis du skal ta backup av filmene i Divx format ville jeg heller brukt Clone DVD MobileHvorfor det? DVDShrink fungerer helt utmerket til formålet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Ah!?...Så DVDShrink har denne muligheten? Jeg har fått inntrykk av at DVDShrink kun kan ta ren backup av en DVD..Men da lærte jeg noe i dag også... Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 ISO er det filsystemet som CD- og DVD-plater bruker. Altså et filsystem, ikke et format. ISO kan også være et filformat, i likhet med NRG, BIN osv. Da er det gjerne image av en CD eller DVD. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 iso fil kan være et spill, film, install fil osv. hviss du vil se filmen kan du jo bruke vlc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå