Gå til innhold

3 spørsmål om Nokia e90!

Anbefalte innlegg

Jeg har vurdert nokia e90 lenge.. men er såpass dyr telefon at jeg kan faktisk kjøpe en ny datamaskin til samme pris!

Men har 3 spørsmål om telefonen!

1. Kan jeg gå på internett og laste ned feks en eksamensoppgave og se den på e90?

2. ja eller nei spørsmål. Går det fint og sjekke diverse nettsider og skrive på forumer?

3. Er det en god WIFI mottaker på telefonen? så jeg ikke trenger og være så frykelig nærme senderen!

Og ett bonus spørsmål.. Er telenor kunde.. koster det noe og sitte på internett, laste ned ting når man bruker Wlan? vet det koster veldig mye vist man er på 3g internett.. men åssen er det vist man er på MSN hele dagen på mitt private wlan system?

Håper noen kan svar meg på dette =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har vurdert nokia e90 lenge.. men er såpass dyr telefon at jeg kan faktisk kjøpe en ny datamaskin til samme pris!

Men har 3 spørsmål om telefonen!

1. Kan jeg gå på internett og laste ned feks en eksamensoppgave og se den på e90?

2. ja eller nei spørsmål. Går det fint og sjekke diverse nettsider og skrive på forumer?

3. Er det en god WIFI mottaker på telefonen? så jeg ikke trenger og være så frykelig nærme senderen!

Og ett bonus spørsmål.. Er telenor kunde.. koster det noe og sitte på internett, laste ned ting når man bruker Wlan? vet det koster veldig mye vist man er på 3g internett.. men åssen er det vist man er på MSN hele dagen på mitt private wlan system?

Håper noen kan svar meg på dette =)

1. Ja, det kan du.

2. Ja det går helt fint, litt knotete å skrive med mobiltastatur da.

3. No idea

Nei, så lenge du er koblet til over Wi-fi har ikke telenor noe med det å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...