martin_meling Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Har en laptop der tastaturet har hengt seg opp. Ønsker derfor å "avinstallere" tastaturet på laptopen for så å bruke et eksternt tastatur.... Men, klarer ikke å avinstallere tastaturet, ei heller å slette driveren. Ser ut som om driveren gjenoppretter seg selv?! Noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan gjøre dette!? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Så lenge maskinvarer er koblet til, vil windows alltid automatisk installere den på nytt. Du kan forøvrig velge deaktiver under enehtsbehandling. Da blir ikke enheten brukt og eller startet opp. Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Det går ikke hos meg, noen andre forslag? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hva mener du egentlig med 'hengt seg opp'? Er det defekt slik at det overhode ikke virker eller er det noen taster som skaper problemer ved at tasten(e) har 'hengt seg opp'......... Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 4 taster henger seg vekselvis opp.... Går over for en liten stund når jeg "smeller til" tastaturet... Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Er det en Acer-bærbar? I såfall er det ikke unormalt at slikt skjer... Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 En eldre HP, brukes som en pc nr 3, kun til surfing og word... Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 En eldre HP, brukes som en pc nr 3, kun til surfing og word... Ok.. HP. Det har jeg ingen erfaring med. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kanskje det er på tide å tørke bort syltetøyet under tastene Det skal være mulig å vippe opp tastene slik at du evt. kan sjekke om det ligger noe under som skaper dette probl. Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Ligger ikke noe under... Er nok bare gammelt og slitt... Er derfor jeg ønsker å få "avinstallert" tastaturet. Noen som vet hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå