Skilpadde Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Men om en jente flørter betyr det ikke nødvendigvis at hun er interessert. Å flørte er noe vi mennesker gjør nesten hele tiden i en eller annen grad, og er en måte å tilnærme oss andre. Det som jeg vil tro er vanskelig å sortere ut er når en jente "prøver seg" og når hun ikke gjør det. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Det som er vanskelig å fange denne jenta, før hun prøver seg noe særlig. Man kan få til det meste med sjarm Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Mange jenter har en flørtende måte å være på da. Bare fordi jeg smiler og er glad, og tuller blir jeg ofte oppfattet som flørtende. Selv om det ikke er en bevist handling. Folk gjør meg bare glad Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hvis de spør om de vil finne på noe med deg, hvis de biter seg i leppa, og virker intresert i deg ; )) Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Tar seg på fitta og puster tungt Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor neh. Da er du forbi det stadiet Endret 18. november 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå