Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan vet man at ei jente flørter?

Gjest Gjest_Lasse_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lasse_*

ser gjerne at jenter svarer på dette, da jeg stoler mest på dem i denne sammenhengen:

hvordan vet man at ei jente flørter med en? jeg tror jeg har ei som flørter med meg skjønner dere..

på forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis hun berører deg så er det et tegn. Hvis hun ler lett og ofte av det du sier (uavhengi av om du prøver å være morsom eller ikke) så er du ofte i mål, med mindre du er utrolig morsom sånn ellers også.

+ Det Rakib sa, men husk at ikke alle er usikker, noen vet hva de vil ha. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Lasse_*
er nesten sikker på at jeg på en måte flørter med alle jeg :S

Blir vel alltid til at jeg oppfører meg likt mot alle :p

For de jeg kunne tenke meg å faktisk bli bedre kjent med, snakker jeg aldri til på en pågående måte uansett :(

det er det med meg og... jeg tar ikke initiativ! noe jeg må lære meg snart...

Lenke til kommentar
Selv så har jeg motsatt problem. Jeg flørter selv uten å være klar over det mange ganger. Folk må si det til meg :wee:

Me2.

Det er sjarmen vår som uansett trekker seg igjennom =D <3

Det var det forøvrig læreren sa til meg når vi prata om karakterer =D

Endret av JD_Scrubs
Lenke til kommentar

Blikket blir litt annerledes, hun er mer oppmerksom på hva du gjør. Setter seg i nærheten av deg om hun har muligheten til det. Alle flørter forskjellig, de som ikke er så sjenert får kanskje mer leken kroppsholdning, sender mer meldinger med hint f. eks til å finne på noe sammen, tar initiativ til en samtale.. Det er mange ting!

...meeen så har vi dem som l4r5 da, som ikke er klar over at dem gjør det :wee:

Lenke til kommentar

Jeg har en liten "test" hvis jeg er i rolige omgivelser med ei jente.

Som noen sa, så kan man imitere kropsspråket til en person man er tiltrukket av, uten at man tenker over det selv.

Så jeg tar å forandrer armstilling, sittestilling og beinstilling for å se om hu gjør det samme.

Hun trenger ikke nødvendigvis flørte, men det er en god indikator på at hun er tiltrukket.

Lenke til kommentar
Selv så har jeg motsatt problem. Jeg flørter selv uten å være klar over det mange ganger. Folk må si det til meg :wee:

Gjør det samme.

Får noen ganger høre av andre at jeg liker en spesiel jente hele tida, jenta skifter jo navn hver dag men, jaja :D

Endret av TronDoZY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...