Steffanb Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Problemet er at to av Quick-launch-ikonene (nederst til venstre på skjermen har blitt ubruklige. Grunnen til at de er det er antakeligvis at Windows har prøvd å reparere dem på en eller annen måte, og lagd en fil som heter: Start Logitech Quickcam.Ink___________ og Start Outlook.Ink___________ Det har altså blitt til en fil som heter punktum Ink og masse underslashes. Videre kan jeg fortelle at logoene ikke lenger er der heller, de har blitt til "Windows ark", hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg kan heller ikke åpne programmene fra denne knappen. Jeg har nå lagt to nye Quick-Launch ikoner dit, og de virker, men de "gamle" er fortsatt der, og det irriterer meg. Når jeg prøver å slette dem (både ved å høyreklikke eller ved å gå inn i C:WINDOWSAPPLICATION DATAMICROSOFTINTERNETEXPLORERQUICKLAUNCH) så får jeg at de ikke kan slettes pga "Filsystemfeil (1026). Dette er selvfølgelig bare en skjønnhetsfeil, men det hadde vært fint å få hjelp likevel! På forhånd takk SB [ Denne Melding var redigert av: Steffanb på 2002-01-05 18:09 ] [ Denne Melding var redigert av: Steffanb på 2002-01-05 18:29 ] [ Denne Melding var redigert av: Steffanb på 2002-01-05 18:35 ] [ Denne Melding var redigert av: Steffanb på 2002-01-05 18:40 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå