Enceladus Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Sim kortet mitt er ødelagt! Hvor får jeg tak i nytt? Hvor mye koster det? Takker for svar Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Grunnkurs i enkel logikk... Du har ett produkt som ikke virker. Hvor har du fått produktet fra? (Telenor, Tele2, Netcom, Chess ol... ) Hvem tar du da kontakt med når det ikke virker lenger? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hvilken operatør har du? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Telenor tror jeg. Kan jeg bestille nytt over nett eller må jeg i butikk eller noe. Kan jeg få det tilsendt gratis. Jeg kan ikke fordra skjemaer og pairarbeid så jeg vil igrunn gjøre det enklest mulig. Ser for meg at det er en tung og kjedlig oppgave jeg har forran meg... Jeg tar helt sikkert feil Håper jeg... Endret 9. november 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 hvis du har en operatør som forhandles i nærområdet kan du gå dit og få nytt simkort koster ca 100-150 kr Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Ring telefon og få tilsendt nytt uten noe kostnad. Trenger du simkort fort gjør du som elronx foreslår. Stikk innom nærmeste Telenor-forhandler og betal 100-200 kr. for kortet og det er klart på 5 min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå