Kaptein_S Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Når jeg leser en artikkel som inneholder en videosnutt begynner denne å spille automatisk. Jeg finner dette svært irriterende og det burde da være en smal sak å implementere en "play" knapp? Jeg bruker Vista med Internet explorer 7. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Når jeg leser en artikkel som inneholder en videosnutt begynner denne å spille automatisk.Jeg finner dette svært irriterende og det burde da være en smal sak å implementere en "play" knapp? Jeg bruker Vista med Internet explorer 7. +1 Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Ingen som har noe å si ang. dette? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hei! Dette skal opprinnelig ikke skje, det er faktisk en "play"-knapp man må trykke på. Det som derimot har vist seg er at flere plug-ins til nettlesere lager litt rabalder, deriblandt noscript. Prøv å deaktivere disse, og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Ja men jeg har ingen plugins instalert, og fenomenet viser seg både på vista og winxp, både hjemme og på jobb... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Vi er obs på at IE ikke vil oppføre seg skikkelig og jobber med å få på plass en fiks til det. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Flott flott! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå