punti Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hallo. Jeg var på youtube her om dagen, å da så jeg en musikkvideo av SOAD - Legend of zelda. Det jeg lurer på da, er om det egentlig finnes noen form for serie da? siden er tegnet opp en masse klipp av en slags type serie. forresten, er det bare tatt fra en annen serie? hehe.. Dette er link til filmen:) gå å se om du ikke har sett den men er en zelda fan!=) Den er Stilig Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ser jo ingen sammenheng mellom klippene og Zelda. Ser ut som en random kar fra en random anime serie IMO. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Nope, er ikke Zelda. Finnes en Zelda-serie ja, men den ser ekstremt sugen ut. Sangen som synges er digg, men er nok ikke SOAD. Er av Joe Pleiman. Endret 11. november 2007 av Synox Lenke til kommentar
punti Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Nope, er ikke Zelda. Finnes en Zelda-serie ja, men den ser ekstremt sugen ut. Sangen som synges er digg, men er nok ikke SOAD. Er av Joa Pleiman. Det som er rart da! det er at SOAD har synget den live da. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Neih, de har nok ikke det. Hvis du sikter til den, så er den ganske fake. Lenke til kommentar
Wall Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Klippet er fra en serie kalt "Slayers", og sangen er fra Rabbit Joint. 0/2 rette. Det er laget en tegneserie, du kan lese mer her: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Legend_of...%28TV_series%29 Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 må være noe av det mest irriterende som bærer Zelda stempelet. Lenke til kommentar
punti Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 må være noe av det mest irriterende som bærer Zelda stempelet. Det har du rett i! Det er en SKAM for zelda... Skal zelda være noe, så skal det være animasjon eller animen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå