The Stig Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Dobbelpost, test123 Test123 Test456 Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 http://home.no.net/jontingv/skatteskrinet....--cleanurls.jpg Lenke til kommentar
haalo Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) fdf sf sdf sfd sdf sfd EDIT: Konklusjon: Når du quoter to innlegg i samme tråd fortløpende blir det ett innlegg. Endret 9. november 2007 av haalo Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hva i svarte skjer her nå?! Hva i svarte skjeede her nÅ? Hva i svarte skjeede her nÅ? Hva i svarte skjeede her nÅ? Hva i steike døtte fyfadderullan skjedde nåA?! Hva i steike døtte fyfadderullan skjedde nåA?! Hva i steike døtte fyfadderullan skjedde nåA?! OMG! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 noe noe annet 3. post 4. post 5. post 6. post Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Må bare sjekke om dette funker ... kommer tilbake om ett kvarter og sjekker.. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 hm, teste igjen, og denne gangen må jeg huske å stikke innom.. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) funker det tro? nei... Endret 27. november 2007 av Melisma Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 test test2 så moro! viste ikke om den! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 En liten test jeg også da. En liten test 2 jeg også? Det funka overraskende bra! <-- 3'dje redigering. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Men funker ikke etter 10 minutter.. det er tidsgrensa de har satt.. Dumt synes nå jeg da men Lenke til kommentar
haalo Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Men funker ikke etter 10 minutter.. det er tidsgrensa de har satt.. Dumt synes nå jeg da men Enig, det blir for ukonsekvent. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 test 1 test 2 hmm, snedig funksjon Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Men funker ikke etter 10 minutter.. det er tidsgrensa de har satt.. Dumt synes nå jeg da men Sikkert greit å kunne lage en ny post hvis det går lengre tid sånn at folk kan se at tråden er oppdatert i mine innlegg, samt at det går ann å dumpe poster ingen svarer på. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Sikkert greit å kunne lage en ny post hvis det går lengre tid sånn at folk kan se at tråden er oppdatert i mine innlegg, samt at det går ann å dumpe poster ingen svarer på. Ja, men det går vel kanskje ann å gjøre slik at den oppdaterer mine innlegg kanskje, jeg vet ikke.. Ellers så kunne de vel hevet denne tidsgrensa hvis de absolutt må ha den.. Det resulterer jo i at moderatorene får mindre å gjøre! Må vel være ganske dritkjedelig å måtte slå sammen innlegg fra forumbrukere hele tiden? Det skulle nå jeg tro ihvertfall, skjønner ikke hvorfor de ikke forandrer på det? merkelig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg