kandy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 jeg var i praha i sommer( veldig fin by må jeg legge til) så jeg tok endel bilder fra den turen. dette er et av de. man kan bare gå i klustrofobiske små gater å la seg forføre av alt.. jeg er egentlig veldig fornøyd med bildet, glader farger, masse små detaljer og jeg syntes plaseringen av bygningene er greit:D men dette er jo min oppfatning, så hva mener godt folket? Lenke til kommentar
Disco- Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 jeg var i praha i sommer( veldig fin by må jeg legge til) så jeg tok endel bilder fra den turen. dette er et av de. man kan bare gå i klustrofobiske små gater å la seg forføre av alt.. jeg er egentlig veldig fornøyd med bildet, glader farger, masse små detaljer og jeg syntes plaseringen av bygningene er greit:D men dette er jo min oppfatning, så hva mener godt folket? Vil du gifte deg med meg? Lenke til kommentar
kandy Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 (endret) jaa da lars:D Endret 8. november 2007 av kandy Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Veldig fint perspektiv, og fine farger som du selv sier Du vil nok får noe pepper for at det er utbrent i himmelen, men det kan man nesten ikke gjøre noe med, og du har en ellers kjempefin eksponering Skaler ned bildene før du legger de ut her Så slipper vi å scrolle, eller leve med måten FF skalerer bilder. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Pent Anders, nydelige linjer og flotte farger. Endret 9. november 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå