Guybrush Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hei! Lurte på muligheten til å sette opp 3 skjermer ved siden av hverandre. Noen som har gjort det samme? Hvordan fungerer det i praksis? Er det kun Matrox som støtter dette? Hva med å sette inn et litt eldre pci-skjermkort? Lenke til kommentar
xstian Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 AFAIK: Matrox G200 MMS Matrox Parhelia 3dLabs Wildcat4 Rangert etter pris, kan man si... Sikkert fler... (muligens nvidia Quadro4 900 XGL, husker ikke) Lenke til kommentar
Dings Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Skal du spille på 3 skjermer, eller kun ha stort desktop? Jeg kjører 3 (har hatt 4) skjermer på min PC. 2 på et GF4 (POV GF4 Ti4200XP) og en på et gammel Matrox (mystice?) kort jeg har. Funker fint som bare det. Bruker XP, så der blir alt satt opp så godt som av seg selv. Instalerte også ultramon for å holde orden på oppgavelinjene mine Lykke til! Mvh. Dings PS: dette er kun for å få stort skrivebord. spiller jeg spill har jeg kun spillet på skjerm1. kjerm 2 og 3 viser vanlig windows-skrivebord... Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Skal du spille på 3 skjermer, eller kun ha stort desktop? Jeg kjører 3 (har hatt 4) skjermer på min PC. 2 på et GF4 (POV GF4 Ti4200XP) og en på et gammel Matrox (mystice?) kort jeg har. PS: dette er kun for å få stort skrivebord. spiller jeg spill har jeg kun spillet på skjerm1. kjerm 2 og 3 viser vanlig windows-skrivebord... Vil ha det hovedsaklig til stor destop. Hvis jeg spiller på skjerm 1, kan man da samtidig sitte f.eks. på irc på skjerm 2? Fungerer dette i praksis? Lenke til kommentar
runeb Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Det funker bare delvis hvis spillet kjører i fullskjerm-modus, og jeg antar det er det du snakker om. Du kan se hva som skjer på skjerm 2 mens du spiller, men hvis du skal gjøre noe på skjerm 2 (f.eks. skrive) må du alt-tabbe ut av spillet først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå