Gå til innhold

3 skjermer

Guybrush

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal du spille på 3 skjermer, eller kun ha stort desktop? Jeg kjører 3 (har hatt 4) skjermer på min PC. 2 på et GF4 (POV GF4 Ti4200XP) og en på et gammel Matrox (mystice?) kort jeg har.

Funker fint som bare det. Bruker XP, så der blir alt satt opp så godt som av seg selv. Instalerte også ultramon for å holde orden på oppgavelinjene mine :yes:

Lykke til!

Mvh.

Dings

PS: dette er kun for å få stort skrivebord. spiller jeg spill har jeg kun spillet på skjerm1. kjerm 2 og 3 viser vanlig windows-skrivebord...

Lenke til kommentar
Skal du spille på 3 skjermer, eller kun ha stort desktop? Jeg kjører 3 (har hatt 4) skjermer på min PC. 2 på et GF4 (POV GF4 Ti4200XP) og en på et gammel Matrox (mystice?) kort jeg har.

PS: dette er kun for å få stort skrivebord. spiller jeg spill har jeg kun spillet på skjerm1. kjerm 2 og 3 viser vanlig windows-skrivebord...

Vil ha det hovedsaklig til stor destop. Hvis jeg spiller på skjerm 1, kan man da samtidig sitte f.eks. på irc på skjerm 2?

Fungerer dette i praksis?

Lenke til kommentar

Det funker bare delvis hvis spillet kjører i fullskjerm-modus, og jeg antar det er det du snakker om. Du kan se hva som skjer på skjerm 2 mens du spiller, men hvis du skal gjøre noe på skjerm 2 (f.eks. skrive) må du alt-tabbe ut av spillet først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...