Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Flere alternativer til handlevogna

kjetikj

Anbefalte innlegg

Jeg husker ikke om jeg har nevnt dette før, men jeg blir stadig vekk minnet på at det er et stort hull i brukervennligheten for handlevogna. Jeg skulle akkurat til å kjøpe et par TP-kabler, men det er jo helt håpløst å få det inn i handlevogna fordi hver nettbutikk har sin kabel, og dermed er det ikke mulig å sammenlikne. Men jeg bryr meg jo ikke særlig om merker, bare jeg får en skjerma Cat5e-kabel.

Så det jeg ønsker meg, er å kunne angi flere alternativer, slik at man får det billigste for hver nettbutikk.

Kabler er nokså marginalt, men dette er like gyldig for harddisker, f.eks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Har du forsøkt avansert søk på harddisker?

Når det gjelder kabler er dette en kategori som for tiden "pusses opp" litt, og vi håper å få orden på den i nær fremtid.

Jepp, jeg bruker avansert søk, men det er ikke poenget. Poenget er ikke at jeg ikke finner riktig produkt, poenget er at det ofte er 3-4 produkter som er riktig, altså, det spiller ingen rolle om det er OEM TP-kabel eller Belkin TP-kabel eller hva som helst, og jeg kan godt leve med Seagate disker, WD disker og Samsung-disker. Så poenget er ikke søket, poenget er handlevogna, at jeg må kunne angi at både en WD-disk, en Samsung-disk og en Seagate-disk er OK.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Bruk gjerne Feedback-funksjonen på produkter med mange feiltreff, slik at vi vet hvilke produkter som må rettes opp :).

Du misforstår hva jeg vil. Det er ingen produkter med feil. Problemet er ikke med produktene i det hele tatt.

Saken er, som jeg har skrevet før, at det spiller ingen rolle om jeg kjøper en Seagate-disk eller en WD-disk, en Belkin-kabel eller en OEM-kabel. Problemet er at jeg ikke kan angi ulike alternativer i handlevogna.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...