kjetikj Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg husker ikke om jeg har nevnt dette før, men jeg blir stadig vekk minnet på at det er et stort hull i brukervennligheten for handlevogna. Jeg skulle akkurat til å kjøpe et par TP-kabler, men det er jo helt håpløst å få det inn i handlevogna fordi hver nettbutikk har sin kabel, og dermed er det ikke mulig å sammenlikne. Men jeg bryr meg jo ikke særlig om merker, bare jeg får en skjerma Cat5e-kabel. Så det jeg ønsker meg, er å kunne angi flere alternativer, slik at man får det billigste for hver nettbutikk. Kabler er nokså marginalt, men dette er like gyldig for harddisker, f.eks. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Har du forsøkt avansert søk på harddisker? Når det gjelder kabler er dette en kategori som for tiden "pusses opp" litt, og vi håper å få orden på den i nær fremtid. Marius Ørvik Prisguide.no Lenke til kommentar
kjetikj Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Har du forsøkt avansert søk på harddisker? Når det gjelder kabler er dette en kategori som for tiden "pusses opp" litt, og vi håper å få orden på den i nær fremtid. Jepp, jeg bruker avansert søk, men det er ikke poenget. Poenget er ikke at jeg ikke finner riktig produkt, poenget er at det ofte er 3-4 produkter som er riktig, altså, det spiller ingen rolle om det er OEM TP-kabel eller Belkin TP-kabel eller hva som helst, og jeg kan godt leve med Seagate disker, WD disker og Samsung-disker. Så poenget er ikke søket, poenget er handlevogna, at jeg må kunne angi at både en WD-disk, en Samsung-disk og en Seagate-disk er OK. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Bruk gjerne Feedback-funksjonen på produkter med mange feiltreff, slik at vi vet hvilke produkter som må rettes opp . Lenke til kommentar
kjetikj Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Bruk gjerne Feedback-funksjonen på produkter med mange feiltreff, slik at vi vet hvilke produkter som må rettes opp . Du misforstår hva jeg vil. Det er ingen produkter med feil. Problemet er ikke med produktene i det hele tatt. Saken er, som jeg har skrevet før, at det spiller ingen rolle om jeg kjøper en Seagate-disk eller en WD-disk, en Belkin-kabel eller en OEM-kabel. Problemet er at jeg ikke kan angi ulike alternativer i handlevogna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg