mesha Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Hva syns dere om dette bildet? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Syntes bildet var litt støyende med alle de forskjellige skruene. Tror det ville blitt bedre om du gikk tettere på/ valgte en mindre haug. Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Må si meg litt enig med Dusken. Syntes også dette blir for støyete. Men, er ikke dette ventiler og avbalanseringslodd som har sitti på bildekk? og ikke skruer.. Lenke til kommentar
kandy Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Må si meg litt enig med Dusken. Syntes også dette blir for støyete. Men, er ikke dette ventiler og avbalanseringslodd som har sitti på bildekk? og ikke skruer.. du sier potet, jeg sier potit! Endret 8. november 2007 av kandy Lenke til kommentar
mesha Skrevet 8. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Takk for svar...skal huske på deres tips til neste gang jeg tar bilder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå