presets Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 God kveld Skal kjøpe ny sekk snart.. og da vil jeg ha en som egentlig bare er tøff.. gjerne litt sånn mørkegrønn elns.. eller så går også svart og hvit.. Bare den passer til å ha 10 øl i så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Siden du vil ha en moteriktig sekk passer denne tråden nok bedre under Mote og velvære, og flyttes deretter (Kommentarer og reaksjoner på moderering tas ikke tråden, men på PM) Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Fyllesekken min er en quicksilver sekk... praktisk fin og tøff synts da jeg da Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Går lett 2 sixpack i en quicksilver sekk i hvert fall Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Eg kjøpte meg en billig skulderveske på biltema. Eg er mer redd for innholdet en selve veska Eg klarer faktisk å presse ca 8-9 halvlitere oppi der, men da er den også upraktisk. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Independent har en egen øl-bag, fåes kjløpt hos formatshop tror jeg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Independent har en egen øl-bag, fåes kjløpt hos formatshop tror jeg En link til bagen for de som ikke orker å lete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå