Core-1 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 så at det hadde kommet en for halo nå, ypperlige greier....men kansje lage en for guitar hero og? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Eh, tror du helt seriøst det trengs? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Samme som han ovenfor meg og han ovenfor der igjen...tror ikke det trengs, er vel kanskje ikke den rette plassen å spørre eller da... Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kanskje den eneste plasse som Guitar hero kunne hatt engen del er på felles, siden GH 3 er til PS2,PS3, WII og X360 Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Eh, tror du helt seriøst det trengs? ja hlt klart, trur ikke du? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Det er mye gøy å diskutere rundt GH. Så en egen forumkategori hadde vært flott synes jeg, men folk her later ikke til å være så interesserte i å diskutere GH. Trist egentlig.. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Tviler på det kommer men hadde vært noe ja Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det er mye gøy å diskutere rundt GH. Så en egen forumkategori hadde vært flott synes jeg, men folk her later ikke til å være så interesserte i å diskutere GH. Trist egentlig..Den sangen er rå, og det komemr nye sanger om en mnd..... hurray Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå