Kim_90 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hei alle dere som gidder å lese, jeg har en gammel D-Link DI-774 liggende som jeg tenkte jeg kunne koble opp mot 2 stasjonære og 1 bærebar jeg har, men jeg har ikke passordet, det har jeg glemt i løpet av disse 2 årene... noen mulighet for å resterte den totalt? må vell antakelighvis inn i den for å få satt den opp sånn som jeg vil ha da, atm står den som en sender i et trådløst nettverk, noe jeg ikke har bruk for i det hele tatt... men har også problemet at når jeg kobler i kabelen i PC-en så får jeg "begrenset eller ingen forbindelse" uansett om jeg bruker port 1-4 eller WAN ingangen(hva en det er?) noen råd om hvordan jeg i det minste kan få koblet meg opp til den? sliter litt med å overføre på det trådløse nettverket i huset.. 50 kb/s Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Har du prøvd alt av standard-passord og sånt? Du kan prøve å resette den med reset-knappen bakpå, men er ikke sikker på om den nuller ut adminpasordet fordet. Lenke til kommentar
Kim_90 Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Har du prøvd alt av standard-passord og sånt? Du kan prøve å resette den med reset-knappen bakpå, men er ikke sikker på om den nuller ut adminpasordet fordet. Vet at passordet er endret, men husker ikke til hva restart knappen har jeg prøvd på alle forskjellig måter som er overhode mulig, holde inne i 1 min, holde inne å dra ut å sette inn strømmen mens jeg holder reset knappen inne, fatter det ikke, tenker jeg ringer til en kammerat i dag, kanskje han husker passordet, hvis ikke er jeg butfucked tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå