Raste Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=183780 Jeg måtte le av den artikkelen og samtidig da jeg leste nederst på eksempler så fikk jeg en høyere latter. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hvordan i huleste vrir man en for i søvne? xD Stakkars Stensgaard, jeg kan bare gjette hva som skjedde Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Dette var litt av en kamp. Mange gule og 2 røde viss jeg ikke tar feil. Jeg mener du er ganske flink når du skader deg på do. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Flere merkelige skader blant fotbalspillere Back in the 70s, Norwegian International defender Svein Grondalen had to withdraw from an International after an accident which happened while he was out jogging. He collided with a moose. Jeg dør av latter, han kræsja med en elg! En hel elg! Fotballspillere har det med merklige skader... Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 At det går ann!! Milan Rapaic once missed the start of Hajduk Split's season after sticking his boarding-pass in his eye at the airport. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 HAHAHAHA, jeg får ikke puste Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 En hel elg. Hahahaha :!: Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Tror ikke vi andre har noen mindre merkelige skader, ingen her som har skåret seg på en kniv.. vridd noe under sammvær med dama, trokket over, trynet ned trappa, blitt bitt under lek av en hund? det er mange alternativer, ingen som har får strekk av å ligge på sofaen? Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Milan Rapaic once missed the start of Hajduk Split's season after sticking his boarding-pass in his eye at the airport. xD Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 vargaz: Men det skal mye til for å kræsje med en elg, og å stikke seg i øyet med en flybillet... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Sier jo litt om å stikke seg selv i øyet og med en flybillet :!: Endret 8. november 2007 av Raste Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hehe, han ville vel ikke spille kampen da Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Han som kræsja med en elg var med på Golden Goal og de rekonsruerte hendelsen Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Nei, huff, for en drittkamp. Og for et drittlag Odd møtte, makan til dårlig sportsånd er det århundrer siden jeg har sett. * Hindrer utspill. * Stiller seg foran frispark, så de ikke får satt tidlig i gang.. * Keeper trekker ut tiden 3 minutter pga han måtte få vann på panna. * 15 + minutter av kampen var keeper som trakk ut, ved å stå lenge på femmetersspark. * Yppa seg på spillerene gjennom hele kampen. Nei, fyfaen, Bodø fortjener ikke plass i Tippeligaen, tross de spilte bedre. Fy for et drittlag. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Leste i et blad forleden om morsomme skader: Seaman og David James har begge skadet seg ved å strekke seg etter fjernkontrollen En spiller (lenge siden, husker ikke navn) mistet en Salatdressing krukke på foten og brakk tåa elns. Så er det Hrischfeld (stave?) som skadet seg på en ostehøvel Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Nei, huff, for en drittkamp. Og for et drittlag Odd møtte, makan til dårlig sportsånd er det århundrer siden jeg har sett. * Hindrer utspill. * Stiller seg foran frispark, så de ikke får satt tidlig i gang.. * Keeper trekker ut tiden 3 minutter pga han måtte få vann på panna. * 15 + minutter av kampen var keeper som trakk ut, ved å stå lenge på femmetersspark. * Yppa seg på spillerene gjennom hele kampen. Nei, fyfaen, Bodø fortjener ikke plass i Tippeligaen, tross de spilte bedre. Fy for et drittlag. Du kan jo gå og sutre i en annen tråd, for dette hører ikke til her. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Leste i et blad forleden om morsomme skader: Seaman og David James har begge skadet seg ved å strekke seg etter fjernkontrollen En spiller (lenge siden, husker ikke navn) mistet en Salatdressing krukke på foten og brakk tåa elns. Så er det Hrischfeld (stave?) som skadet seg på en ostehøvel Jepp, det er mange fotballspillere som skader seg med fjernkontrollen... Halifax defender Dave Robinson put his shoulder out falling off a kid's slide Dyktig fyr... Eivicious: Kan du finne videoen til elg-hendelsen? Edit: Enda flere skader Allan Nielsen being unable to report for Spurs duty after his daughter jabbed him in the eye. Finnes det ingen grenser? :!: Endret 9. november 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Nei, huff, for en drittkamp. Og for et drittlag Odd møtte, makan til dårlig sportsånd er det århundrer siden jeg har sett. * Hindrer utspill. * Stiller seg foran frispark, så de ikke får satt tidlig i gang.. * Keeper trekker ut tiden 3 minutter pga han måtte få vann på panna. * 15 + minutter av kampen var keeper som trakk ut, ved å stå lenge på femmetersspark. * Yppa seg på spillerene gjennom hele kampen. Nei, fyfaen, Bodø fortjener ikke plass i Tippeligaen, tross de spilte bedre. Fy for et drittlag. Du kan jo gå og sutre i en annen tråd, for dette hører ikke til her. Sorry, feilposta. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Stalybridge Celtic keeper Mark Statham missed a game in 1999 after trapping his head in a car door. We presume that his absence was caused by a resulting injury (rather than that he was still stuck in the car at kick-off) but we don't know what the injury was. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå