Gå til innhold

uncharted demo den 8. November

krillee

Anbefalte innlegg

hvis det ikke er en bug og den er regionlåsrt til us maskiner og at vi må vente til den 22. november, fy faen det er for dårlig!

For ørtende gang: DEN ER IKKE REGIONSLÅST.

Kilde

Det spiller da vel liten rolle hva andre sider skriver når de som faktisk har lagt den ut sier det er en bug. Det burde uansett vært soleklart ut i fra meldingen man fikk eller ikke fikk når man lastet ned spillet.

jo men det er bare det at alle sier så mye forskjelli, men du har vel rett dær

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye idioter i verden ja :grumpy:

Uncharted demo på US store Region låst? NEI!!

Det er en bug i sw som får spillet til å se etter noe PAL materiale som ikke finnes, og derfor spør spillet etter gamedisc.

Grunnen til at vi europere får demoen senere på vår butikk er vel det at spillet lanseres 3 uker etter US releasen. Er sikkert dårlig butikk å gi ut en demo 1 måned før at ett spill kommer ut, sikkert rundt om 2 uker som er det magiske tallet for sony her.

Lenke til kommentar

men når de valgte å gjør spill sonefrie må de da skjønne av utålmodige gamers vil alltid velge å bestille fra utlandet for å få spillet uker tidligere, og da må de forvente det samme med demoen, men selvfølgelig, bare en bug.. jeg kjøper spillet samma f:) regner med at det blir shippa mandag om 10 dager=)

Lenke til kommentar
men når de valgte å gjør spill sonefrie må de da skjønne av utålmodige gamers vil alltid velge å bestille fra utlandet for å få spillet uker tidligere, og da må de forvente det samme med demoen, men selvfølgelig, bare en bug.. jeg kjøper spillet samma f:) regner med at det blir shippa mandag om 10 dager=)

Da klarer sikkert disse utålmodige sjelene å lage en us konto også.. Du må gjøre dette 1 gang i hele ps3's liv og det tar maks 3-4 minutter. Men allikevel bruker folk heller 10 minutter på å surke over dette på gamer.no. Utrolig.

Får håpe de er raske med å fikse demoen. Vil spille uncharted!

Lenke til kommentar
Ja dere har ihvertfall ein godbit å se frem til folkens :p

Setter på gode gamle pal PS2 spill og spiller mens jeg venter på hvilken av alle mine DVDfilmer jeg skal se på PS3en med god oppskalering.

Kos deg med US versjonen din du.

syyyykt sjalu :(

Lenke til kommentar
Var det goodie saker Mala? :p

Skreiv nett noen ord om opplevelsen litt tidligere i tråden :p Ja dette er vel det beste som har hendt PS3 i form av demoen meiner eg, så retail blir nok heilt konge.

@ Bromlex; Den dagen min US PS3 tar kvelden skal du få le av meg. Hardt og lenge.^^

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Mye idioter i verden ja :grumpy:

Uncharted demo på US store Region låst? NEI!!

Det er en bug i sw som får spillet til å se etter noe PAL materiale som ikke finnes, og derfor spør spillet etter gamedisc.

Grunnen til at vi europere får demoen senere på vår butikk er vel det at spillet lanseres 3 uker etter US releasen. Er sikkert dårlig butikk å gi ut en demo 1 måned før at ett spill kommer ut, sikkert rundt om 2 uker som er det magiske tallet for sony her.

sier du at jeg er en idiot? :mad:

Endret av engjac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...