Gå til innhold

uncharted demo den 8. November

krillee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis jeg voldtar Phil Harrison og skriker "I'm fucking you like you've fucked Europe over and over again" inn i øret hans underveis, da skjønner de nok at de bør fokusere litt mer på Europa.

:D

Ja de fortjener det. Kaz skulle hatt seg en real omgang han også.. Tenk at de to karene der kan være så lumpne som dette og legge ut demoer kun for USA også er det feil på de i tillegg.

For å si som en sa det tidligere her. Sony har ingen IQ. (eller noe sånt) :S

Nei vet dere hva? Nå går jeg jaggu ut og heller tennveske på PS3'en min og brenner den opp, så kan de tullingene bare ha det så bra..

/ironi... :lol:

Lenke til kommentar
Hvis jeg voldtar Phil Harrison og skriker "I'm fucking you like you've fucked Europe over and over again" inn i øret hans underveis, da skjønner de nok at de bør fokusere litt mer på Europa.

:D

Ja de fortjener det. Kaz skulle hatt seg en real omgang han også.. Tenk at de to karene der kan være så lumpne som dette og legge ut demoer kun for USA også er det feil på de i tillegg.

For å si som en sa det tidligere her. Sony har ingen IQ. (eller noe sånt) :S

Nei vet dere hva? Nå går jeg jaggu ut og heller tennveske på PS3'en min og brenner den opp, så kan de tullingene bare ha det så bra..

/ironi... :lol:

Ikke gjør det... den er en veldig fin dvd-spiller.

Lenke til kommentar
Er virkelig demoen regionlåst? Virker da som om at både folk med med us ps3 og euro ps3 får til å spille. Mala: Har ikke du eu ps3?

Eg er nok i besittelse av ein US PS3 :)

Vel, demoen infridde enormt.

Vippet litt på brynet under introen grunnet noe cheesy dialog, men det gav seg så raskt eg fikk kontroll over spillet. Herlig grafikk, flotte lyseffekter og rett og slett utrolig koselig jungelmiljø :p Ein ting eg rett og slett elsket var animasjonen på genseren til helten vår :wee: Frameraten var så og si heilt stabil, ingenting som gjikk ut over gameplayet for min del. Men noen merkelig animasjons bugs på fienden var det til tider. Men eg fikk intrykk av at AI her fungerte rimelig bra også. Og det er jo veldig positivt. Duck & cover systemet virket greit det også, likte også kommentarene til helten vår underveis basert på hvilket press han var under. Ein virkelig average Joe dette her.

Dette her blir eit klart kjøp ihvertfall.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

er ikkje berre me som klager..

underholdning og lese kommentarene innpå n4g..:)

http://www.n4g.com/ps3/NewsCom-81864.aspx#Comments

First they see the Europeans as 2nd rate citizens, and give us the saddest excuse for an online Store. Then, to their "great" discovery we go to the promised land (US Store) to get the decent demos and trailers; and a Sony Exec yells: "Whoa there! Europeans? Having fun?! With a PS3?! Not in my world! Lock these f*ckers down!"
Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar
Hi guys and gals,

We hear you loud and clear. Wanted to chime in here and let you know that we have shared your frustration with the Naughty Dog team and we are going to see what we can do. I will be back tomorrow with an update, but in the meantime I hope you can be patient and bear with us. As you have learned through communicating with Evan and Amy on the blog, Naughty Dog is a studio that listens to gamers, so I hope to have good news for you soon.

Thanks,

Sam

Post fra en fra SONY, dette var da bra... :)

Endret av vegavnil
Lenke til kommentar
er ikkje berre me som klager..

underholdning og lese kommentarene innpå n4g..:)

http://www.n4g.com/ps3/NewsCom-81864.aspx#Comments

First they see the Europeans as 2nd rate citizens, and give us the saddest excuse for an online Store. Then, to their "great" discovery we go to the promised land (US Store) to get the decent demos and trailers; and a Sony Exec yells: "Whoa there! Europeans? Having fun?! With a PS3?! Not in my world! Lock these f*ckers down!"

haha den var god :p

Lenke til kommentar
Hi guys and gals,

We hear you loud and clear. Wanted to chime in here and let you know that we have shared your frustration with the Naughty Dog team and we are going to see what we can do. I will be back tomorrow with an update, but in the meantime I hope you can be patient and bear with us. As you have learned through communicating with Evan and Amy on the blog, Naughty Dog is a studio that listens to gamers, so I hope to have good news for you soon.

Thanks,

Sam

Post fra en fra SONY, dette var da bra... :)

Hurra, hadde et lite håp om dette, siden det er Naughty Dog. Forrige gang de postet i Playstation-bloggen, var det en som klagde over at Uncharted ikke ville støtte 1080i (gamle hd-tv'er støtter ofte kun det). Da gikk det en time eller to, så var Evan tilbake med oppdatering om at joda, nå hadde de implementert det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...