Akrabra Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 seriously disgusting:p han altså og det du vil gjøre:P Lenke til kommentar
Maxi Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Vel hva kan man si? fuck sony! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Go for it Geo, du ofrer deg for fellesskapet Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Enig med han over! Men: Siden demoen ikke er bevisst region-låst, kan det jo tyde på at det kommer en fix. Endret 8. november 2007 av Haansi Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hvis jeg voldtar Phil Harrison og skriker "I'm fucking you like you've fucked Europe over and over again" inn i øret hans underveis, da skjønner de nok at de bør fokusere litt mer på Europa. Ja de fortjener det. Kaz skulle hatt seg en real omgang han også.. Tenk at de to karene der kan være så lumpne som dette og legge ut demoer kun for USA også er det feil på de i tillegg. For å si som en sa det tidligere her. Sony har ingen IQ. (eller noe sånt) :S Nei vet dere hva? Nå går jeg jaggu ut og heller tennveske på PS3'en min og brenner den opp, så kan de tullingene bare ha det så bra.. /ironi... Lenke til kommentar
MrWoods Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hvis jeg voldtar Phil Harrison og skriker "I'm fucking you like you've fucked Europe over and over again" inn i øret hans underveis, da skjønner de nok at de bør fokusere litt mer på Europa. Ja de fortjener det. Kaz skulle hatt seg en real omgang han også.. Tenk at de to karene der kan være så lumpne som dette og legge ut demoer kun for USA også er det feil på de i tillegg. For å si som en sa det tidligere her. Sony har ingen IQ. (eller noe sånt) :S Nei vet dere hva? Nå går jeg jaggu ut og heller tennveske på PS3'en min og brenner den opp, så kan de tullingene bare ha det så bra.. /ironi... Ikke gjør det... den er en veldig fin dvd-spiller. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Dette var tragisk, skuffende og irriterende. edit: region-locken tenkte jeg på Endret 8. november 2007 av Meldarion Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Forhåpentligvis ferdig når jeg kommer hjem fra skolen i morgen *gjeeEEEeeesp...* Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Er virkelig demoen regionlåst? Virker da som om at både folk med med us ps3 og euro ps3 får til å spille. Mala: Har ikke du eu ps3? Eg er nok i besittelse av ein US PS3 Vel, demoen infridde enormt. Vippet litt på brynet under introen grunnet noe cheesy dialog, men det gav seg så raskt eg fikk kontroll over spillet. Herlig grafikk, flotte lyseffekter og rett og slett utrolig koselig jungelmiljø Ein ting eg rett og slett elsket var animasjonen på genseren til helten vår Frameraten var så og si heilt stabil, ingenting som gjikk ut over gameplayet for min del. Men noen merkelig animasjons bugs på fienden var det til tider. Men eg fikk intrykk av at AI her fungerte rimelig bra også. Og det er jo veldig positivt. Duck & cover systemet virket greit det også, likte også kommentarene til helten vår underveis basert på hvilket press han var under. Ein virkelig average Joe dette her. Dette her blir eit klart kjøp ihvertfall. Endret 8. november 2007 av Mala Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kaz skulle hatt seg en real omgang han også.. Noe sier meg at han hadde likt det, og da hadde jo sannelig litt av poenget vært borte. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) er ikkje berre me som klager.. underholdning og lese kommentarene innpå n4g.. http://www.n4g.com/ps3/NewsCom-81864.aspx#Comments First they see the Europeans as 2nd rate citizens, and give us the saddest excuse for an online Store. Then, to their "great" discovery we go to the promised land (US Store) to get the decent demos and trailers; and a Sony Exec yells: "Whoa there! Europeans? Having fun?! With a PS3?! Not in my world! Lock these f*ckers down!" Endret 8. november 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 er ikkje berre me som klager.. underholdning og lese kommentarene innpå n4g.. http://www.n4g.com/ps3/NewsCom-81864.aspx#Comments Hehe, vittig, har roet meg jeg nå Gleder meg heller over å få CoD4 i dag... Hehe, alle commentsene inneholder 1-10 banneord, de er litt mer brutale de enn oss arme nordmenn på diskusjon.no Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Her er en forklaring Hilsen SONY Det var altså en bug.... Endret 9. november 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Da Har jeg endelig og bestilt uncharted Da er det bare og vente, Håper jeg får det til Lørdag den 24 Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Hi guys and gals,We hear you loud and clear. Wanted to chime in here and let you know that we have shared your frustration with the Naughty Dog team and we are going to see what we can do. I will be back tomorrow with an update, but in the meantime I hope you can be patient and bear with us. As you have learned through communicating with Evan and Amy on the blog, Naughty Dog is a studio that listens to gamers, so I hope to have good news for you soon. Thanks, Sam Post fra en fra SONY, dette var da bra... Endret 9. november 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Ha jeg har US ps3 og euro ps store Slå den... Jeg bare venter på spillet jeg. Kjipt for resten av folket da :/ Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Selvfølgelig var det en bug, sony ville vel ikke ha regionlåst en demo når alle ps3 spill er sonefrie. Men selvfølgelig skyter alle sony først, og spør etterpå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Er nok mye frustrasjon som henger igjen fra FW 2.0. skuffelsen også, så folk tåler ikkje så mye om dagen før de tipper over Lenke til kommentar
krillee Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 er ikkje berre me som klager.. underholdning og lese kommentarene innpå n4g.. http://www.n4g.com/ps3/NewsCom-81864.aspx#Comments First they see the Europeans as 2nd rate citizens, and give us the saddest excuse for an online Store. Then, to their "great" discovery we go to the promised land (US Store) to get the decent demos and trailers; and a Sony Exec yells: "Whoa there! Europeans? Having fun?! With a PS3?! Not in my world! Lock these f*ckers down!" haha den var god Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hi guys and gals,We hear you loud and clear. Wanted to chime in here and let you know that we have shared your frustration with the Naughty Dog team and we are going to see what we can do. I will be back tomorrow with an update, but in the meantime I hope you can be patient and bear with us. As you have learned through communicating with Evan and Amy on the blog, Naughty Dog is a studio that listens to gamers, so I hope to have good news for you soon. Thanks, Sam Post fra en fra SONY, dette var da bra... Hurra, hadde et lite håp om dette, siden det er Naughty Dog. Forrige gang de postet i Playstation-bloggen, var det en som klagde over at Uncharted ikke ville støtte 1080i (gamle hd-tv'er støtter ofte kun det). Da gikk det en time eller to, så var Evan tilbake med oppdatering om at joda, nå hadde de implementert det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå