Gå til innhold

uncharted demo den 8. November

krillee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
de skulle hatt en world store, for alle sammen. så kunne man bare velge språk man ville ha det på:) så enkelt.

hørtes bra ut ;)

men da hadde det nok tatt en tid før ting oppdaterte seg hvis allt inholdet skulle hatt multilanguage, men så kunne det vært slik at de la ut saker og ting, noe bare på english og senere la til annet språk...da kunne de som ville laste ned english og de som ikke klarte english å vente :)

Lenke til kommentar

Kunne jo vært artig om en spillside/magasin kunne gjort litt skikkelig journalistik og finne ut hele grunnen til hvorfor Sony velger å holde oss så langt etter US store.

Må jo være en ideel sak for Gamer å avtale et møte med Sony Norge for å finne ut grunnen til at leserne dems føler seg glemt og lite viktig kundemasse.

jaja, lov å drømme--

Jeg setter min lit til at det er en feil som gjør at vi ikke får spilt, for har de begynt å regionslukke demoer virker de nesten å ville irritere europerne bevisst.

Lenke til kommentar

ja.. leste akkurat dette på neogaf.com

It is not region locked. It is bug related where the demo is looking for the PAL movie content on a disc that is not there.

Huff.. glemte nesten å disse sony.

Helvetes sony som alltid skal drite i oss europere. Dette har de garantert gjort med vilje for å straffe oss for å ha laget US kontoer! Idioter!!

Sånn.. ferdig..

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
jeg var sarkastisk:D

Du ga meg bare introen til posten min, mens jeg siktet mere til de andre;)

Er ikke alle mulige grunner til at den ikke fungerer spekulasjoner enda?

På samme sted står det jo at det funker å sette de europeiske maskinene til engelsk språk så skal det fungere, selv om jeg regner dette som testet og utelukket??

Haha, herregud så seriøse folk er her.

Im with Akrabra!

Og så må vi ikke bli for seriøse selv heller nå da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...