Gå til innhold

uncharted demo den 8. November

krillee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er jeg kanskje slem, men vanvittig bra. Demoen er ikke kjempelang, men jeg kan glatt si at dette blir kjøp smile.gif

var det bra framerate? smile.gif

Jeg synes spillet fløt bra, men jeg er heller ikke den som legger mest merke til sånt. Ser i hvertfall vanvittig pent ut, og gameplayet er morro. Mye dukking og skyting her.. blir neste litt tomb raider meets gears of war.

Lenke til kommentar
Nå er jeg kanskje slem, men vanvittig bra. Demoen er ikke kjempelang, men jeg kan glatt si at dette blir kjøp smile.gif

var det bra framerate? smile.gif

Jeg synes spillet fløt bra, men jeg er heller ikke den som legger mest merke til sånt. Ser i hvertfall vanvittig pent ut, og gameplayet er morro. Mye dukking og skyting her.. blir neste litt tomb raider meets gears of war.

hehe oki :p

Lenke til kommentar

Fy og f... jeg må si jeg er litt sjokkert over valget om dette er bevisst gjort av Sony.

Hvorfor plutselig begynne å regionslukke spill, og appåtil demoer. Må jo være bug?

Regner med alle som har lastet ned har testet, men det funker ikke tilfeldigvis med å endre språket til engelsk på ps3?

Ai ai ai, dette var virkelig nedtur å komme til..

Lenke til kommentar
Eu store har kommet seg bra i det siste, men det er et generelt problem at ting alltid skal oversettes før de kommer dit. Så eu må alltid vente lenger.

Det er jo barfe bull, for demoene som kommer til US først er alt overssatt og tilogmed ofte med europeisk språk ferdig implementert. Sist av eksempler er Ratchet demoen, som kom rett fra US konto med norsk tale, og Uncharted som ut fra rapportene har i hvertfall tysk språk i demoen som et valg.

Så den unnskyldningen må nesten Sony lengre ut på landet med..

Lenke til kommentar
Eu store har kommet seg bra i det siste, men det er et generelt problem at ting alltid skal oversettes før de kommer dit. Så eu må alltid vente lenger.

Ja, så det var derfor norsk R&C kom først på US-store. Nei, den forklaringa holder ikke LITT mål engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...