Kennet_H Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg lever i håpet om at det bare er en bugg og blir ordnet. Demoe er jo multilanguage og det har vært helt klikk på psn ber til de høyere makter om at det går i orden! angrer meg bare mere og mere for kjøp av norsk PS3! fatter virkelig ike hva jeg tengte på Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Nå er jeg kanskje slem, men vanvittig bra. Demoen er ikke kjempelang, men jeg kan glatt si at dette blir kjøp smile.gif var det bra framerate? smile.gif Jeg synes spillet fløt bra, men jeg er heller ikke den som legger mest merke til sånt. Ser i hvertfall vanvittig pent ut, og gameplayet er morro. Mye dukking og skyting her.. blir neste litt tomb raider meets gears of war. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Litt Indiana Jones? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Detta va læit di ... Lenke til kommentar
krillee Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Nå er jeg kanskje slem, men vanvittig bra. Demoen er ikke kjempelang, men jeg kan glatt si at dette blir kjøp smile.gif var det bra framerate? smile.gif Jeg synes spillet fløt bra, men jeg er heller ikke den som legger mest merke til sånt. Ser i hvertfall vanvittig pent ut, og gameplayet er morro. Mye dukking og skyting her.. blir neste litt tomb raider meets gears of war. hehe oki Lenke til kommentar
Xabi2k Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Laster ned nå bare for å teste. Verdt forsøket ihvertfall Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Og i tillegg søg EU updaten... som vanlig muggne demoer, trailere... og ja, tekken online til 160 kr!?!? Endret 8. november 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 litt indiana jones også kanskje ja .. vel.. nå er EU store oppdatert også.. dessverre dårlig med uncharted demo der Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Prøver å komme inn på PS-Store men det går ikke! Kan umulig være overbelastning? At mange laster ned? hmm..Har spilt onlinge mange ganger idag Lenke til kommentar
krillee Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 for dere som fikk demoen til å funke...er det noen av dere som ikke la inn den nyeste firmware oppdateringa (2.0) før dere lasta ned og innstallerte demoen? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 det funket nå nettop her, men det er jo mulig det har noe med demoen og gjøre. Var ikke så mye spennende som kom i EU store. Coolboarders (psx), nfs pro street demo, noe motorstorm addons og litt småtteri. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Dude, XB Live gikk ned når bioshock demoen kom, så jeg tror nok dere klarer å ta ned PSNetwork og hvis det er mange nok. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Uncharted Drake demo locked for U.S only, runs at 1080p - http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=22626 Lenke til kommentar
krillee Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 litt indiana jones også kanskje ja .. vel.. nå er EU store oppdatert også.. dessverre dårlig med uncharted demo der LOL jeg sier som alle andre, EU storen er den værste online tjenesten jeg noengang har vært borti! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Fy og f... jeg må si jeg er litt sjokkert over valget om dette er bevisst gjort av Sony. Hvorfor plutselig begynne å regionslukke spill, og appåtil demoer. Må jo være bug? Regner med alle som har lastet ned har testet, men det funker ikke tilfeldigvis med å endre språket til engelsk på ps3? Ai ai ai, dette var virkelig nedtur å komme til.. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Eu store har kommet seg bra i det siste, men det er et generelt problem at ting alltid skal oversettes før de kommer dit. Så eu må alltid vente lenger. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 skuff, får bare blackscreen her åja, satt på demoen istad.. hva f skjer med det her, its the game of the year.. må få testa. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Eu store har kommet seg bra i det siste, men det er et generelt problem at ting alltid skal oversettes før de kommer dit. Så eu må alltid vente lenger. Det er jo barfe bull, for demoene som kommer til US først er alt overssatt og tilogmed ofte med europeisk språk ferdig implementert. Sist av eksempler er Ratchet demoen, som kom rett fra US konto med norsk tale, og Uncharted som ut fra rapportene har i hvertfall tysk språk i demoen som et valg. Så den unnskyldningen må nesten Sony lengre ut på landet med.. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Så kan ikke Frankrike og Tyskland bare lære seg engelsk eller no?! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Eu store har kommet seg bra i det siste, men det er et generelt problem at ting alltid skal oversettes før de kommer dit. Så eu må alltid vente lenger. Ja, så det var derfor norsk R&C kom først på US-store. Nei, den forklaringa holder ikke LITT mål engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå